طراحی سایت: تامین امنیت و پشتیبانی24 ساعته سایت شما میزبانی وب زاگریو

به گزارش مجله گیتی رو، سرعت، پایداری و امنیت مواردی است که بیشتر کسب وکارها برای انتخاب یک هاست در نظر دارند.

طراحی سایت: تامین امنیت و پشتیبانی24 ساعته سایت شما میزبانی وب زاگریو

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

این موارد می تواند تضمین کننده موفقیت یا شکست کسب وکار شما در صحنه اینترنت گردد. اگر یک سایت دارای سرعت و پایداری باشد می تواند مطمئن باشد که به هیچ عنوان مشتریان خود را تنها به دلیل کیفیت کم هاست از دست نخواهد داد. بارها شده که احتیاج به استفاده از خدمات یک سایت یا یک فروشگاه اینترنتی داشته اید اما با مراجعه به وب سایت آن ها متوجه شده اید که در آن لحظه وب سایت در دسترس نمی باشد و به وب سایت دیگری برای خرید یا دریافت خدمات مراجعه نموده اید.

این اتفاقات که ممکن است در ماه چند بار اتفاق بیافتند در سال ضرر اقتصادی بسیاری به کسب وکار شما وارد می کنند. آمار نشان می دهد که 22 درصد کاربران بعد مواجهه با این اتفاقات دیگر به سایت شما سر نمی زنند و 14 درصد آنها نیز ترجیح می دهند از خدمات رقیبان شما استفاده کنند.

این تنها یکی از مواردی است که انتخاب یک هاست بی کیفیت می تواند بر کسب وکار شما تأثیر گذارد.

هرچند مشکل تنها مختص هاست های بی کیفیت که منابع محدود سخت افزاری را در اختیار تعداد زیادی مشترک می گذارند نیست بلکه ممکن است شما از یک شرکت معتبر اقدام به خرید هاست کنید اما به دلیل دانش ناکافی مشخصات سخت افزاری مناسبی برای هاست خود انتخاب نکنید در این صورت یا هزینه گزافی برای امکاناتی پرداخت می کنید که احتیاج ندارید یا سایت شما دچار کندی و مشکلاتی می گردد که در بالا ذکر شد.

پس برای خرید یک هاست استاندارد احتیاج است از خدماتی بهره ببرید که تمام وکمال جوابگوی احتیاج شما باشد برای این منظور ما در زاگریو در تمامی مراحل از ثبت دامن وب سایت شما تا انتخاب سخت افزار مناسب وب سایت شما در کنار شما هستیم و در هر مرحله به صورت کامل به شما مشاوره می دهیم.

وقتی صحبت از پشتیبانی می کنیم منظورمان پشتیبانی واقعی 24 ساعته در 7 روز هفته می باشد.

تیم پشتیبانی ما برخلاف دیگر هاست ها که فقط در ساعات اداری به صورت تلفنی جوابگوی سؤالات شما هستند. به دلیل حضور در دو دفتر یکی ایران و دیگری در اروپا در هر ساعت شبانه روز آمادگی ارائه پشتیبانی به صورت تلفنی، ایمیلی و متنی را دارد.

ما مفتخریم که تا به امروز نزدیک به 2000 کسب وکار را بر روی سرورهای خود میزبانی نموده ایم. این مشتریان که سرمایهٔ ما هستند تا حالا با بیش از 2887 سرویس فعال به ما اعتماد نموده و ما نیز به صورت شبانه روز کوشش می کنیم تا قدر اعتمادشان را بدانیم.

خدامت ما در زاگریو فقط به فروش هاست و سرور محدود نمی گردد بلکه سبد خدماتی ما به گونه ای است که تمامی احتیاجهای کسب وکار شما را در این بخش تأمین خواهد کرد.

  • سرویس های میزبانی وب زاگریو به توضیح زیر است:
  • ثبت و تمدید دامنه
  • خدمات هاست شامل: (هاست لینوکس، هاست ویندوز، هاست ویژه وردپرس، هاست دانلود ایران و اروپا، هاست بک آپ ایران و اروپا، ایمیل امن سازمانی، سرویس DNS جهانی، هاست تجاری Skype)
  • سرور اختصاصی ایران و اروپا
  • لایسنس نرم افزارهای اورجینال (CloudLinux، KernelCare، Imunify360، DirectAdmin و cPanel)
  • خدمات ابری Microsoft Azure
  • خدمات ابری Google Cloud
  • خدمات VOIP
  • خدمات تلویزیون های اینترنتی

بعلاوه ما در زاگریو مفتخریم که تنها شرکت میزبانی و هاستینگی می باشیم که از طرف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گواهینامه افتا را دریافت نموده ایم. باتوجه به توسعه روزافزون فضای مجازی و افزایش خطرات و تهدیدات امنیتی این فضا، موضوع تأمین امنیت و مقابله با تهدیدات موجود یک امر مهم و حیاطی است و برای رسیدن به این هدف احتیاج به استفاده از ابزار بروز و متخصصان این حوزه می باشد. برای همین منظور وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام به ایجاد گواهینامه و سازوکاری نموده که شرکت هایی که توانایی برقرار امنیتی در فضای فراوری و تبادل اطلاعات را دارند این گواهینامه را دریافت کنند. اهمیت این گواهینامه به قدری است که تنها دارندگان این گواهینامه حق دارند امنیت سازمان ها و ارگان های دولتی را تأمین کنند. ما در زاگریو باتکیه بر دانش فنی و امکانات خود تنها شرکت خصوصی می باشیم که توانسته این گواهینامه را دریافت نماید.

منبع: رکنا
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2004

به "طراحی سایت: تامین امنیت و پشتیبانی24 ساعته سایت شما میزبانی وب زاگریو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: تامین امنیت و پشتیبانی24 ساعته سایت شما میزبانی وب زاگریو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید