به زودی هتل های 4 و 5 ستاره در ایران افزایش خواهد یافت

به گزارش مجله گیتی رو، با اتمام پروژه های در دست اجرا تعداد هتل های 4 و 5 ستاره از 158 به 280 خواهد رسید.

به زودی هتل های 4 و 5 ستاره در ایران افزایش خواهد یافت

به گفته علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی تعداد هتل های چهار و پنج ستاره ایران با اتمام پروژه های در دست اجرا به 280 هتل خواهد رسید.

وی اضافه کرد:

از جهت گردشگری توزیع عادلانه ثروت میسر است. داشته های فرهنگی کشور از جهت گردشگری قابل انتقال خواهد بود. در ایران 125 هتل چهار و پنج ستاره تا قبل از دولت یازدهم داشتیم که این تعداد به 158 هتل رسیده است. این تعداد به 280 هتل با اتمام پروژه های در دست خواهد رسید

علی اصغر مونسان در ادامه سخنان خود درباره رویداد همدان گفت:

جای خوشبختی است که شاهد برگزاری رویدادهای ارزنده بین المللی با موضوع گردشگری در نخستین سال فعالیت دولت دوازدهم هستیم. برگزاری رویداد همدان 2018، تبریز2018، جشن های ثبت جهانی آثار ایران و غیره نشاطی مضاعف به چرخه فعال گردشگری ایران داده است.

براساس اظهارات ایشان امروزه تردیدی برای مسئولان و برنامه ریزان توسعه باقی نمانده که برترین ابزار برای توسعه پایدار با کمترین هزینه مالی و اجتماعی و بیشتری بازده گردشگری است.

مونسان گفت:

ایران عزم خود را برای ایفای سهم واقعی گردشگری کشورمان در اقتصاد داخلی و بین المللی با درک اهمیت صنعت گردشگری در اقتصاد جهانی و توسعه پایدار جزم نموده است. در این میان برگزاری به عنوان یکی از ابزارهای کارآمد در معرفی مقاصد گردشگری رویدادهای بین المللی می تواند نقش موثری در معرفی ظرفیت های این صنعت ایفا نماید.

منبع: کجارو / خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2052

به "به زودی هتل های 4 و 5 ستاره در ایران افزایش خواهد یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به زودی هتل های 4 و 5 ستاره در ایران افزایش خواهد یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید