بهترین رستوران های رم؛ ایتالیا

به گزارش مجله گیتی رو، رم پایتخت کشور پیتزا و پاستا است. پیدا کردن خیلی از رستوران های خوب رم کار سختی است، اما برای امتحان اصیل ترین مزه پیتزا در جهان، این توصیه می تواند به درد بخورد که در محله هایی دنبال رستوران بگردید که خود ایتالیایی ها آن جا زندگی می نمایند و غذا می خورند.

بهترین رستوران های رم؛ ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

غذای سر پایی اگر بخواهید، هم پیتزافروشی های زیادی هست و هم اکثر کافه ها ساندویچ سرد آماده دارند. در بیشتر خواربار فروشی ها هم می گردد با هر چه که دوست دارید، سفارش ساندویچ بدهید.

رم مناظر زیبایی دارد که یک پیک نیک با غذایی ساده را به تجربه ای فراموش نشدنی تبدیل می نماید.

اگر قصد دارید با تور اروپا به ایتالیا سفر کنید بهتر است از خوردن غذاهای به اصطلاح توریستی بپرهیزید. به جای رفتن به رستوران های پر دک و پز مرکز شهر به رستوران های محلی تر و دنج تری بروید که اهالی محل و کارمندان ساعت ناهار به آن ها مراجعه می نمایند و نسبتا شلوغ هستند.

اگر در طول روز گرسنه شدید می توانید به جای رفتن به رستوران به سوپرمارکت یا بازارهای محلی مراجعه کنید و از غرفه های ساندویچ فروشی آن ها ساندویچ پنینی با سبزیجات تازه که در زبان ایتالیایی به آن panino گفته می گردد بخرید. می توانید کنار پنینی تان میوه نیز بخرید و به عنوان دسر نوش جان کنید. به این صورت نه غذای مضر و پرچرب می خورید و نه جیب تان خالی می گردد.

سعی کنید به رستوران که می روید غذاهای محلی و جدید ایتالیا را امتحان کنید و از سفارش دادن مدام پیتزا و پاستا خودداری کنید. برخی از این رستوران ها گران اند. در برخی قیمتی که روی منوها نوشته شده قیمت نهایی غذا نیست. در رم باید کمی مواظب بود. یک برش پیتزا که از دکه ها یا نان فروشی ها می توان خرید حدود 2 یورو، و یک پیتزای کامل در رستوران 15 تا 20 یورو درمی آید. رستوران ها و کافه های واتیکان به طرز عجیبی گرانند و قیمت یک قهوه نشسته و ایستاده متفاوت است.

لیست کافه ها و رستوران هنای معروف رم:

1. رستوران osteria dell ingegno

رستوران osteria dell ingegno رم یکی از رستوران های مدرن رم در تور ایتالیا می باشد که طراحی زیبا و کلاسیک را یرای خود در نظر گرفته است. این رستوران زیبا در میدان و مرکز شهر واقع شده است و دسترسی بسیار خوبی دارد. منوی این رستوران شامل غذاهای کلاسیک بوده که به صورت بسیار مبتکرانه سرو می گردد، مانند: گوشت مزه دار شده همراه با تورتینو، سینه اردک با سس میوه های فصلی و سالاد های مخصوص ایتالیایی. این رستوران فضایی را در قسمت باز را برای مهمانان خود در تور ایتالیا ایجاد نموده است و گردشگران تور ایتالیا می توانند در بین ماه های آوریل تا اکتبر از میزهایی که در فضای باز چیده شده اند، استفاده نمایند.

دکور این رستوران همراه با تابلو های بی نظیر داخل آن فضای بسیار شاد و صمیمی را ایجاد نموده است و باعث شده تا بسیاری از گردشگران تور ایتالیا این رستوران را برای خود انتخاب نمایند.

2. رستوران abruzzi

این رستوران یکی از رستوران های معروف رم در تور ایتالیا می باشد که در قسمت شرق رم واقع شده است و نامش برگرفته از منطقه ای است که در آن قرار گرفته است. این رستوران غذاهای خود را با قیمتی بسیار مناسب یه مشتریان خود عرضه می نماید و همین مسئله این مکان را به جایی برای تجمع جوانان تبدیل نموده است. قیمت مناسب در کنار کیفیت خوب غذا انتخابی ایده آل برای گردشگرن تور ایتالیا می باشد. منوی این رستوران شامل غذاهای کلاسیک ایتالیا بوده و در آن غذاهای دریایی و کبابی نیز به چشم می خورد.

طراحی این رستوران نیز بسیار زیبا و مدرن بوده و دسترسی به این رستوران نیز آسان است و در تور ایتالیا در هرنقطه از شهر می توانید خود را به این منطقه برسانید.

3. کافه بابیلون (Babylon Cafè)

بعد از گشت و گذار هیچ چیز به اندازه نوشیدن قهوه آدم را شارژ نمی نماید. کافه بابیلون از کافه های خوب شهر می باشد و قهوه های خوبی هم دارد.

4. رستوران ایتالیایی پینسرِ (Pinsere)

نظیر پیتزاهای پینسر را هیچ کجا نمی توان پیدا کرد. انواع و اقسام پیتزاها با طعم ها و مزه های مختلف و فراموش نشدنی و همین طور قیمت های مناسب. البته تمام غذاهای ایتالیایی با کیفیت فوق العاده بالا در این رستوران سرو می گردد و به گفته اکثر توریست ها پیتزاهای این رستوران بهترین در شهر رم به حساب می آید.

5. رستوران ایتالیایی دتس امور (Thats Amore)

این رستوران یکی از بهترین رستوران های رم می باشد که فضای خیلی دوست داشتنی دارد و غذاهایش هم عالی است. فقط یادتان باشد که قبل از رفتن میزتان را رزرو کنید زیرا همواره شلوغ است و جایی برای نشستن نخواهید یافت.

6. رستوران لیکت (Likeat)

از رستوران های معروف و شناخته شده شهر رم، که بیش از 80 درصد توریست ها از آن رضایت کامل دارند و تست غذاهایش را به بقیه پیشنهاد می نمایند، رستوران لیکت است. غذاهای این رستوران با بهترین و تازه ترین مواد غذایی تهیه می گردد و قیمت های نسبتا مناسبی هم دارد. شما می توانید غذاهای ایتالیایی و فست فودی را اینجا امتحان کنید. ساندویچ های سنتی این رستوران خیلی خوشمزه و معروف است.

7. رستوران (I Vicini Bistrot)

از بهترین رستوران های شهر رم، که دارای فضای خیلی جذاب و رمانتیک و همچنین غذاها و نوشیدنی های عالی دارد، این رستوران است. پیش خدمت ها بسیار مهربان و صمیمی اند و به خوبی سرویس دهی می نمایند. بشقاب گوشت و پنیر اینجا عالیست و هرکس که آن را تست نموده، عاشق آن شده است. شما می توانید خوشمزه ترین غذاهای فرانسوی و ایتالیایی را اینجا تست کنید.

8. رستوران اوستریا دل کاوالیئر (Osteria del Cavaliere)

این رستوران با محیط زیبا و دلنشین و همچنین منوی کامل از بهترین غذاهای ایتالیایی، آماده میزبانی از دوستانی است که دوست دارند مزه های فوق العاده را بچشند. درست است که قیمت ها در این رستوران بالاست ولی طعم خوب غذاها و آرامش محیط باعث می گردد چند ساعت فراموش نشدنی داشته باشید.

9. رستوران (La Prosciutteria Trevi)

اینجا یک رستوران بزرگ است همراه با مواد غذایی عالی و با کیفیت، که طعم یک غذای خوشمزه رو برایتان به یادگار می گذارد. گوشت و پنیر، پانینی و ماکارونی های اینجا بسیار پر هوادار است.

10. رستوران پانینو دیوینو (Panino Divino)

پانینو یک رستوران معروف و دوست داشتنی در شهر رم می باشد و با سرو انواع غذاهای ایتالیایی و مدیترانه ای، هر کسی را وسوسه می نماید. فقط کافی است یکبار به اینجا سر بزنید. مطمئن باشید هر وقت به رم سفر کردید یکی از غذاهای خیابانی این رستوران را میل می کنید و از طعم بی نظیرش لذت می برید.

تایم کاری این رستوران هم از ساعت 10 صبح تا 9 شب می باشد.

11. کافه آنتیک (Antico Cafè Ruschena)

آنتیک از کافه های خوب و معروف شهر رم است که قهوه های فوق العاده اش باعث شده اکثر مواقع شلوغ و پر از توریست باشد.

12. رستوران اد هوک (Ad Hoc)

این رستوران، رستورانی با بهترین غذاها و دسرهای ایتالیایی و مدیترانه ای است. نوشیدنی های این رستوران هم معروف و شناخته شده هستند. قیمت ها بالاست ولی ارزش یکبار تجربه در یک محیط لوکس و درجه یک با منویی با کیفیت را دارد.

13. کافه 081 (081 Caffè)

اینجا یک کافه دنج و باحال با نوشیدنی و خوراکی های خوشمزه است. شما می توانید بعد از اینکه کامل از کلوسئوم بازدید کردید، به این کافه سر بزنید و با نوشیدن یک قهوه استراحت کنید.

14. کافه دام راک (Dome Rock Cafe)

بعد از گشت و گذار هیچ چیزی به اندازه نوشیدن یک قهوه در یک کافه دنج نمی چسبد. کافه دام راک از آن کافه های خوبی است که با منوی وسوسه نماینده اش و نوشیدنی های خوبش، آماده میزبانی از شماست.

15. کافه (SantEustachio Il Caffè)

این کافه از آن دسته کافه هایی است که برای رسیدن به قهوه اش، برخی روزها مجبورید یک صف طولانی را تحمل کنید و منتظر شوید تا نوبتتان گردد. اگر دوست دارید یک خاطره فراموش نشدنی از یه کافه فوق العاده در یک شهر تاریخی داشته باشید حتما به اینجا سر بزنید.

اینجا هر نوع قهوه، کافی، قهوه جوش و چیزهایی شبیه به اینها هم برای فروش وجود دارد.

منبع: آژانس مسافرتی آدراپانا
انتشار: 28 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 673

به "بهترین رستوران های رم؛ ایتالیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین رستوران های رم؛ ایتالیا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رستوران های رم؛ ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید