برنامه زمان بندی حمل مشعل بازی های آسیایی 2018 تعیین شد

به گزارش مجله گیتی رو، کمیته برگزار کننده بازی های آسیایی اعلام نمود برنامه حمل مشعل این رقابت ها از 17 جولای تا 15 آگوست زمان بندی و مقرر شده این مشعل از 53 منطقه و شهر در اندونزی عبور نموده و 18 استان را هم پشت سر بگذارد.

برنامه زمان بندی حمل مشعل بازی های آسیایی 2018 تعیین شد

به گزارش خبرنگاران، 40 ورزشکار و هنرمند سرشناس اندونزیایی کار حمل این مشعل را به عهده دارند. اریک توهیر رئیس تیم میزبانی بازی های آسیایی پیش رو به خبرگزاری آنتارا گفت: مشعل این دوره از مسابقات طی روزهای 14 تا 16 جولای در هند به عنوان اولین میزبان این دوره از رقابت ها روشن می گردد و در اندونزی از شهرهای تاریخی این کشور عبور خواهد نمود.

وی همچنین گفت: مشعل بازیها از هند به مراپن مرکز جاوا خواهد رسید جایی که به وزیر ورزش و امور جوانان و وزیر توسعه منابع انسانی و فرهنگ تحویل داده می گردد.

رئیس تیم میزبانی بازی های آسیایی جاکارتا - پالمبانگ تاکید نمود: این مشعل با یک فروند هواپیمای بوئینگ 500-737 و با حمایت نیروی هوایی از هند راهی اندونزی خواهد شد.

توهیر گفت: حمل مشعل تنها پیاده انجام نمی گردد بلکه براساس برنامه هایی که مقامات مسوول هر استان در نظر گرفته اند با اسب، توسط غواصان با قایق، اسکی درایور و ... نیز حمل خواهد شد.

هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا - پالمبانگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی با حضور بیش از 11 هزار ورزشکار از 45 کشور آسیایی انجام می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 646

به "برنامه زمان بندی حمل مشعل بازی های آسیایی 2018 تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه زمان بندی حمل مشعل بازی های آسیایی 2018 تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید