اینستاگرام حذف تب Recent از صفحه جست وجوی هشتگ ها را آزمایش می کند

به گزارش مجله گیتی رو، آزمایش تازه اینستاگرام مشاهده محتواهای تازه را برای کاربران کمی دچار مشکل می کند. طبق آخرین گزارش های منتشر شده از منابع موثق، پلتفرم محبوب اینستاگرام حذف تب Recent از صفحه جست وجوی هشتگ ها را آزمایش می کند. در حال حاضر اگر به صفحه جست وجوی هشتگ ها مراجعه کنید، ممکن است تنها دو تب Top و Reel برای شما به نمایش دربیاید و تب Recent را نبینید. مدیران این شرکت اعلام کردند که این آزمایش در جهت ایجاد محتوای مرتبط تر در رابطه با یک هشتگ خاص در حال انجام است و منتظر هستند تا مقدار رضایت و استقبال کاربران را در این رابطه ببینند.

اینستاگرام حذف تب Recent از صفحه جست وجوی هشتگ ها را آزمایش می کند

باید خاطر نشان کنیم زمانی که اولین بار هشتگ ها در این اپلیکیشن متعلق به متا مورد استفاده قرار گرفت، روش جالبی برای ترند کردن عکس ها و ویدیوهای کاربران بود. اکنون اما فرایند تغییر کرده و از هشتگ ها برای مشاهده بیشتر عکس از طریق کاربران و در نتیجه لایک بیشتر استفاده می شود. به گفته اینستاگرام، تب Top در قسمت جست وجوی هشتگ ها پست های محبوب را به کاربران نشان می دهد. در حالی که تب Recent، محتواها را براساس زمان انتشارشان در اختیار کاربران قرار می داد.

اینستاگرام در مورد این آزمایش توضیح می دهد: ما در حال تست قابلیت های تازه ای هستیم تا هشتگ ها را تا حد ممکن برای کاربران به مقوله ای مفید و کاربردی تبدیل کنیم. برای گروهی کوچک از کاربران، محتوای نوتر و به موقع تری را در تب های Top و Reels در هشتگ ها آزمایش و در تب Recent را حذف می کنیم. هدف از انجام این آزمایش این است که آیا این کار به افراد کمک می کند با محتوای جالب تر و مرتبط تر در هشتگ ها ارتباط برقرار کنند و درعین حال از آنچه در حال اتفاق است، اطلاع داشته باشند یا نه.

از آن جایی که این قابلیت در حال آزمایش است، فعلاً معلوم نیست که اینستاگرام به طور دائمی تب Recent را از قسمت جست وجوی هشتگ ها پاک می کند یا نه. جدا از این ها، پلتفرم محبوب اینستاگرام در سال گذشته با افزودن قابلیت های نو و بسیار کاربردی به اپلیکیشن خود توانست بر تعداد مخاطبین خود بیافزاید و امسال هم این شرکت قصد دارد تا فرایند خوب را با ارائه قابلیت های کاربرپسند بیشتری ادامه دهد.

به همین علت، این اپلیکیشن به تازگی از افزودن قابلیت Profile Embed به پلتفرم خود خبر داد. با قابلیت Profile Embed کاربران قادر خواهند بود تا نسخه ای کوچک از پروفایل خود را در وب سایت ها قرار دهند. این ویژگی نو به کاربران این امکان را می دهد تا پروفایل های کاربری اینستاگرام خود را در صفحات وبی مانند وبلاگ ها و کاربرگ های خود ادغام کنند. غول رسانه های اجتماعی می گوید این ویژگی در حال حاضر فقط در ایالات متحده آمریکا در دسترس است اما به زودی برای تمامی کاربران سراسر دنیا منتشر خواهد شد.

ویژگی نو دیگری که به این پلتفرم محبوب اضافه شده، لایک خصوصی استوری ها است. این قابلیت به کاربران این اجازه را می دهد تا استوری های فالورهای خود را به طور مستقیم با ضربه زدن روی آیکون قلب لایک کنند. پیش از این قابلیت، کاربران تنها می توانستند از طریق ارسال ایموجی به استوری ها واکنش نشان دهند. با اضافه شدن این قابلیت به اینستاگرام، کاربران هنگام مشاهده استوری ها آیکون قلبی بین محل نوشتن پیام در دایرکت مسیج و علامت هواپیمای کاغذی کوچک مشاهده می کنند که با ضربه زدن روی آن می توانند به استوری مربوطه واکنش نشان داده و آن را لایک کنند.

همچنین در نوترین گزارشات به این نکته اشاره شده که این پلتفرم متعلق به متا به زودی قابلیت جمع آوری کمک مالی را به بخش ریلز اپلیکیشنش اضافه خواهد کرد. کاربران بیش از 30 کشور در سراسر دنیا می توانند با قرار دادن لینک مخصوص به بیش از 1.5 میلیون موسسه خیریه در دنیا کمک مالی کنند. اینستاگرام گفت که تا به امروز بیش از 4 میلیون نفر از طریق اینستاگرام و فیسبوک بیش از 150 میلیون دلار برای محافظت از محیط زیست و مقابله با تغییرات اقلیمی کمک مالی کرده اند. محبوب ترین پروژه های زیست محیطی، بر اساس مجموع تعداد افرادی که کمک مالی کردند به ترتیب The Ocean Cleanup و World Wildlife Fund بوده اند.

منبع: TheVerge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 خرداد 1401 بروزرسانی: 30 خرداد 1401 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2155

به "اینستاگرام حذف تب Recent از صفحه جست وجوی هشتگ ها را آزمایش می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام حذف تب Recent از صفحه جست وجوی هشتگ ها را آزمایش می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید