اعزام 350 فعال جهادی برای یاری به مددجویان سی سخت و فاریاب

به گزارش مجله گیتی رو، خبرگزاری خبرنگاران- مدیر دبیرخانه هماهنگی تشکل های جهادی کمیته امداد گفت: 350 فعال جهادی در ایام نوروز برای بازسازی مناطق سیل زده فاریاب و زلزله زده سی سخت رفتند.

اعزام 350 فعال جهادی برای یاری به مددجویان سی سخت و فاریاب

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مصطفی فروتن با اشاره به جزئیات خدمات گروه های جهادی به نیازمندان در ایام نوروز، اضافه نمود: در نوروز امسال 250 گروه جهادی برای یاری به مناطق سیل زده به شهر فاریاب در استان کرمان و 100 نیروی جهادی به منطقه زلزله زده سی سخت اعزام شدند.

وی اضافه نمود: همچنین در ایام نوروز 20 هزار مددجو از خدمات بهداشتی دهان و دندان توسط گروه های جهادی در سراسر کشور به ویژه استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی بهره مند خواهند شد.

مدیر دبیرخانه هماهنگی تشکل های جهادی کمیته امداد گفت: با یاری گروه های جهادی در تعطیلات نوروز 380 چشمه سرویس بهداشتی برای خانواده های محروم ساخته خواهد شد.

فروتن به دیگر خدمات گروه های جهادی اشاره و گفت: با همکاری گروه های جهادی و کمیته امداد ساخت 30 واحد مسکونی برای نیازمندان در استان خراسان رضوی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه 800 گروه جهادی در یاری رسانی به نیازمندان و مددجویان با کمیته امداد همکاری می نمایند، تاکید نمود: هدف از شکل گیری گروه های جهادی، استفاده از ظرفیت های خودجوش مردمی برای گره گشایی و حل مسائل نیازمندان و محرومان در شرایط سخت است.

مدیر دبیرخانه هماهنگی تشکل های جهادی کمیته امداد گفت: گروه های جهادی با همکاری کمیته امداد در امسال در زمینه های درمانی، عمرانی و یاری به اشتغال مددجویان خدمات رسانی می نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1639

به "اعزام 350 فعال جهادی برای یاری به مددجویان سی سخت و فاریاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام 350 فعال جهادی برای یاری به مددجویان سی سخت و فاریاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید