اشتغال پایدار از مهم ترین اهداف پرداخت تسهیلات سرمایه گذاری

به گزارش مجله گیتی رو، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تعامل این اداره کل با صندوق کارآفرینی امید برای پرداخت تسهیلات به طرح های گردشگری گفت: اشتغال پایدار و فراوری ملی از مهم ترین اهداف پرداخت تسهیلات سرمایه گذاری است.

اشتغال پایدار از مهم ترین اهداف پرداخت تسهیلات سرمایه گذاری

به گزارش خبرنگاران، محمود باقری در نشستی با حضور روسای ادارات میراث فرهنگی شهرستان های استان، معاونان اداره کل میراث فرهنگی و مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: با توجه به این که در ماه های پایانی سال 95 قرار داریم ستاد خدمات سفر باید از هم اکنون اقدامات لازم برای آماده سازی اماکن گردشگری را انجام دهد.

وی با اشاره به این که استان کهگیلویه و بویراحمد به علت داشتن جاذبه های گردشگری فراوان، همیشه از اسفندماه شاهد خیل عظیم ورود گردشگران است، اعلام کرد: کاستی های مناطق گردشگری توسط روسای ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ها رفع گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بر مشارکت دهیاری ها برای معرفی روستاهای هدف گردشگری در استان تأکید و اعلام کرد: روسای شهرستان ها به وسیله تعامل با فرمانداری ها و دهیاری ها، ظرفیت های گردشگری را به مسافران معرفی نمایند.

باقری توضیح داد: مهمان نوازی از خصلت های بسیار خوب مردم کهگیلویه و بویراحمد است و باید در شهرستان ها به خوبی آداب و رسوم استان به کشور معرفی گردد.

وی ادامه داد: این استان با داشتن بیش از 300 تفرجگاه طبیعی، حدود 2600 اثر تاریخی، بیش از 750 اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی و مواهب طبیعی چشم نواز مکانی مناسب برای مسافران است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد هم چنین تعامل بیشتر با صندوق کارآفرینی امید برای پرداخت تسهیلات به طرح های اقتصاد مقاومتی از جمله طرح های بوم گردی و کارگاهی صنایع دستی را خواهان شد.

باقری افزود: کارشناسان صندوق کارآفرینی و اداره میراث فرهنگی در اجرای طرح ها نظارت دقیق داشته باشند، چون باید به وسیله این تسهیلات برای جوانان اشتغال زایی ایجاد گردد نه این که تسهیلات داده شده و طرحی اجرا نگردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 932

به "اشتغال پایدار از مهم ترین اهداف پرداخت تسهیلات سرمایه گذاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتغال پایدار از مهم ترین اهداف پرداخت تسهیلات سرمایه گذاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید