استاندار از تحول گسترده در حوزه ارتباطات سیستان و بلوچستان خبر داد

به گزارش مجله گیتی رو، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با پیگیری های مستمر از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طی روزهای آینده یک تحول در توسعه ارتباطات روستاها و زیرساخت های ارتباطی استان رقم خواهد خورد.

استاندار از تحول گسترده در حوزه ارتباطات سیستان و بلوچستان خبر داد

احمدعلی موهبتی با بیان اینکه ارتباطات و زیرساخت های مخابراتی یکی از پیش شرط های اساسی توسعه در دنیای امروز به شمار می رود اظهارکرد: در راستای توسعه زیرساخت های مخابراتی استان، جلسات متعددی با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شده است که یک طرح کامل و جامع در این رابطه از سوی وزارت ارتباطات تهیه شده است.

وی ادامه داد: این طرح طی روزهای آینده با سفر وزیر ارتباطات به استان، عملیاتی می شود که این موضوع یک تحول بزرگ در حوزه ارتباطات و زیرساخت های مخابراتی استان به شمار می رود.

استاندار ضمن تشکر از نگاه ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای رفع مسائل ارتباطی و مخابراتی استان، از کلیه دستگاه های مرتبط خواست با همکاری یکدیگر، پروژه های زیرساخت مخابراتی استان را برای بهره مندی مردم استان با حداکثر سرعت به اتمام برسانند.

گفتنی است؛ در دیدار 24 آذر ماه استاندار سیستان و بلوچستان با محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات مقرر شده بود به منظور برقراری ارتباطات و اینترنت 970روستای بالای 20خانوار، سفر ایشان به استان انجام شود که این طرح در سفر چند روز آینده وزیر ارتباطات به استان اجرایی می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1482

به "استاندار از تحول گسترده در حوزه ارتباطات سیستان و بلوچستان خبر داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار از تحول گسترده در حوزه ارتباطات سیستان و بلوچستان خبر داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید