آباژور رومیزی مدرن؛ چشم پنهان پذیرایی

به گزارش مجله گیتی رو، حضور یک آباژور رومیزی شیک و مدرن، گوشه پذیرایی هر خانه لازم و ضروری می باشد.

آباژور رومیزی مدرن؛ چشم پنهان پذیرایی

در خانه های مدرن و امروزی کمتر فرد خوش سلیقه ای پیدا می شود که در دکوراسیون خانه خود از آباژور رومیزی به عنوان یک اکسسوری جذاب استفاده نکند.

برای اثبات کردن هر چه تمام تر خوش سلیقگی تان گوشه ای از خانه را به یک میز و آباژور شیک و لوکس اختصاص دهید و برای دیدن انواع آباژورهای رومیزی شیک و مدرن در این مطلب با ما همراه باشید.

انتخاب آباژور رومیزی

شاید فکر کنید انتخاب آباژور کاملا سلیقه ای است البته نه اینکه اینطور نباشد؛ اما هرچقدر هم آباژور شما کلاسیک و زیبا به نظر برسد، در دکوراسیون مدرن جلوه بصری مناسبی ایجاد نمی کند. خبرنگاران به شما توصیه می کند که این اکسسوری زیبا را حتما با دکوراسیون منزل خود هماهنگ انتخاب کنید.کلاهک عنصر مهمی در آباژور تلقی می شود که از متریال هایی مثل فلز، شیشه، کاغذ، پارچه و… تهیه می شود. برای آباژورهای مدرن، کلاهک های شیشه ای، کاغذی و یا فلزی توصیه می شود.

آباژور رومیزی در پذیرایی

آباژور رومیزی در فضای پذیرایی بنا به سایه های عمودی نوری که روی خطوط افقی مبلمان ایجاد می کند، فضای منحصر به فردی را خلق می کند. به این نکته توجه کنید؛ ارتفاع آباژور کنار مبلمان باید مساوی یا کمی بلند تر از دسته مبل انتخاب شود و سعی کنید آباژور را در گوشه های تاریک تر قرار دهید.

هماهنگی و هارمونی

هنگام انتخاب یا خرید، دقت کنیدآباژور با مبلمان، پرده ها، لوستر و سایر اکسسوری های مورد نظرتان متناسب باشد. در آباژورها نور پردازی ها با توجه به شکل، رنگ، جنس، اندازه کلاهک و نوع لامپ به کار رفته داخل آن متفاوت هستند.

در این مطلب سعی کردیم بطور مختصر نکات مهم درباره آباژور رومیزی مناسب برای پذیرایی را شرح دهیم. نظرات خود را با خوانندگان ما در میان بگذارید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1402 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 859

به "آباژور رومیزی مدرن؛ چشم پنهان پذیرایی" امتیاز دهید

12 کاربر به "آباژور رومیزی مدرن؛ چشم پنهان پذیرایی" امتیاز داده اند | 4.9 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آباژور رومیزی مدرن؛ چشم پنهان پذیرایی"

1 دیدگاه

محمدرضا رستمی 4 بهمن 1401

بسیار زیبا از کجا میشه تهیه کرد

پاسخ به محمدرضا رستمی
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید