طراحی داخلی اداری دفتر مرکزی Trilux

به گزارش مجله گیتی رو، در دنیای امروز که بازسازی و تعمیرات ساختمان فرایند رو به رشد در صنعت ساختمان سازی و بازسازی ساختمان دارد ما در شرکت بازسازی ساختمان خبرنگاران کوشش میکنیم تا در این مجموعه مقالات برای شما پروژه هایی را معرفی کنیم که از لحاظ معماری و زیبایی شناسی حرفی برای گفتن داشته باشند و بتوان از آنها ایده گرفت . پروژه ای که امروز میخواهیم به آن نگاهی بیندازیم طراحی دکوراسیون داخلی اداری در شهر کلن آلمان است .

طراحی داخلی اداری دفتر مرکزی Trilux

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی کاتالوگ a4 از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

این پروژه از جنبه های مختلف قابل آنالیز است و ایده های به کار رفته در آن ، ما را بر آن کرد که این پروژه را به شما معرفی کنیم .

این دفتر وسیع به مساحت 2794.0 m2 و در سه طبقه در سال 2019 ساخته شده است .

Triluxکه یک شرکت روشنایی معروف در آلمان است و معماران پروژه به شدت از زمینه کاری این شرکت روشنایی الهام گرفته اند ، نور ، انعکاس و انکسار ها در همه فضا منعکس میشوند و به بیانی دیگر ساختمان و دکوراسین اداری آن نمایانگر دقت و ظرافت شرکت در ساخت لامپ های روشنایی است .

نمای شیشه ای سرتاسری و پیوسته ساختمان ، الگویی در حال تغییر از بازتاب ها از دیدگاه های مختلف را ارائه میدهد و الهام بخش زیبایی بازتاب کننده های کانون های بصری است که بهینه سازی توزیع نوری منابع نور را نشان میدهد .

این بازسازی ساختمان دارای عملکردهای مختلف است ، دفتر های خصوصی ، اتاق هایی عظیم با میز و جایگاه های زیاد تا محلی برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و تفکرات جمعی کارکنان باشد ، فضاهای تعامل جمعی و آشپزخانه ای که برای رفاه هر چه بیشتر کارکنان در هر طبقه واقع شده است .

هم چنین فضایی گالری مانند که در طبقه اول برای به معرض نمایش گذاشتن محولات جدید و به روز شرکت برای مراجعه کنندگان و خریداران محصولات این شرکت واقع شده است . در این قسمت فضاهایی مکعب شکل که حس اتاق خواب یا اتاق مطالعه را تداعی میکنند و مشتری با حضور در این فضاها میتواند شدت نورهای به کار رفته ، تعداد ، روشنایی فضا و تنوع آنها را مشاهده و سپس خرید خود را انجام دهد .

از دیگر فضاهای موجود در این شرکت یک سالن ورزشی در طبقه دوم ساختمان است تا علاوه بر کارکرد ورزشی برای کارکنان محلی برای دیدار و تبادل نظر میان آن ها باشد .

اما با یک نگاه کلی به قسمت های مختلف این ساختمان میتوانیم ببینیم که طراح به خوبی توانسته است با استفاده از منابع نوری و سیستم های روشنایی متنوع و فراوان ، این شرکت روشنایی را در چشم مراجعه کنندگان برجسته و جذاب کند . اتاق ها اکثرا در محفظه ای شیشه ای قرار دارند و علاوه بر ایجاد حس همگانی بودن و مشترک بودن فضا در بین کارکنان ، میتواند عامل مهمی در انعکاس نور و برجسته کردن سیستم روشنایی و نور های موجود باشد .

اما خلاقانه ترین بخش این اجرای دکوراسیون اداری طراحی سیستم روشنایی مربوط به روشنایی پله طبقات است که توانسته است با استفاده از منابع نوری مختلف در زیر عناصری استیل شکل ، فضایی خیره کننده از روشنایی و انعکاس نور را بوجود آورد . کارایی دیگر این پله علاوه بر عامل دسترسی بین طبقات ، با قرار دریافت تشک هایی ، محلی برای استراحت و فضایی عمومی برای تعمالات اجتماعی افراد است .

طراح با به کار بردن متریال هایی سرد و رنگ های آبی برای دیوار ها و سقف توانسته است با جایگذاری درست و دقیق منابع نوری و روشنایی ، هارمونی زیبایی از نور و انعکاس را در داخل فضا ایجاد کند .

این ساختمان علاوه بر روشنایی های مصنوعی خود از روشنایی طبیعی نور خورشید نیز بهره کافی را میبرد .

منبع: هیرادانا
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1283

به "طراحی داخلی اداری دفتر مرکزی Trilux" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخلی اداری دفتر مرکزی Trilux"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید