گردهمایی فعالان جوان صنعت چاپ و نشر 42 کشور در نمایشگاه فرانکفورت

به گزارش مجله گیتی رو، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، این برنامه میزبان ایجادکننده یکی از بزرگ ترین شبکه های ارتباطی میان ناشران جوان در کشورهای مختلف است و کوشش می نماید تا نوعی تبادل اطلاعات و هم افزایی فنی و فرهنگی را در میان این مؤسسات در سراسر دنیا شکل بدهد.

گردهمایی فعالان جوان صنعت چاپ و نشر 42 کشور در نمایشگاه فرانکفورت

امسال 105 متخصص چاپ و نشر جوان از 42 کشور برای شرکت در این مراسم اعلام آمادگی نموده اند که از این میان فعالان جوان نشر کشورهای ارمنستان و سنگاپور برای نخستین بار در این گرد هم آیی حضور خواهند داشت.

حاضران در این رویداد در دو هفته از ابتدا تا شانزدهم اکتبر امسال از صنایع چاپ و نشر کشور آلمان واقع در شهرهای کلن، فرانکفورت و برلین بازدید و درنهایت در نمایشگاه کتاب فرانکفورت امسال و در دومین روز آن، کار خود را به سرانجام خواهند برد.

این برنامه در مدت 20 سال برگزاری خود توانسته بیش از 350 ناشر جوان از 60 کشور جهان را شناسایی و به یکدیگر متصل کند و شبکه ای ارتباطی میان آن ها را ساماندهی نماید. در برنامه امسال ناشران و آژانس های ادبی از ارمنستان، چین، کانادا، هلند، ایتالیا، فرانسه، اسلوونی، اسپانیا، آمریکا، بلژیک، استرالیا و...حضور خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 597

به "گردهمایی فعالان جوان صنعت چاپ و نشر 42 کشور در نمایشگاه فرانکفورت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردهمایی فعالان جوان صنعت چاپ و نشر 42 کشور در نمایشگاه فرانکفورت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید