کمالوند: پنالتی سرنوشت بازی را تغییر داد، از نظر بودجه ضعیف ترین تیم مسابقات هستیم

به گزارش مجله گیتی رو، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: ما تیم بسیار خوبی داریم، اما از نظر بودجه ضعیف ترین تیم مسابقات هستیم به طوری که کل تیم ما با میانگین هفتصد میلیون تومان بسته شده است.

کمالوند: پنالتی سرنوشت بازی را تغییر داد، از نظر بودجه ضعیف ترین تیم مسابقات هستیم

به گزارش خبرنگاران از اراک، فراز کمالوند در نشست خبری بعد از شکست 2 بر یکی تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: بازی خیلی خوبی بود که یک صحنه بازی را تغییر داد.

وی ادامه داد: در وقت اضافی نیمه نخست یک پنالتی به سود تیم حریف گرفته شد که فکر می کنم درست نبود و به همین علت در آخرین لحظه قبل از اینکه به رختکن برویم بازی برده از دست ما خارج شد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیان نمود: اگر پنالتی درست نباشد از کمیته داوران و دپارتمان داوری می خواهم اگر به این نتیجه رسیدند که حق ما تضعیف شده است، بدون جنجال و دعوا حق ما را بدهند. همانطور که ما به نتیجه احترام گذاشتیم چراکه آن صحنه سرنوشت بازی را تغییر داد.

کمالوند در پاسخ به سوالی درباره مسائل تیم نفت مسجدسلیمان گفت: ما تیم بسیار خوبی داریم، اما از نظر بودجه ضعیف ترین تیم مسابقات هستیم به طوری که کل تیم ما با میانگین هفتصد میلیون تومان بسته شده است.

وی اضافه نمود: شاید یک بازیکن تیم های بزرگ به میزان کل بودجه باشگاه ما ارزش داشته باشد اما با این حال، بازیکنان ما با غیرت و شرف کار می نمایند. آن ها تا به حال ریالی دریافتی نداشته اند و نمی دانیم آیا دریافتی خواهیم داشت یا خیر؟

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ادامه داد: در صورت وجود مسائل زیاد، دیگر تمرکز مربی روی مسائل فنی نمی ماند و این شکست را به گردن بی پولی و مسائل نمی اندازم اما اعتقاد دارم صحنه پنالتی سرنوشت بازی را تغییر داد.

کمالوند گفت: اگر نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به رختکن می رفتیم و می توانستیم پیروز میدان باشیم، نیمه دوم بازی دیگری ارائه می کردیم و سرنوشت بازی جور دیگری رقم می خورد.

وی در پاسخ به سوالی درباره شرایط فوتبال در اراک و استان مرکزی گفت: فوتبال اراک شایسته این جایگاه است و من زمانی که راهنمایی آلومینیوم را بر عهده داشتم، به صعود نزدیک بودیم. اتفاقاتی افتاد که سبب شد نتوانیم صعود به لیگ برتر داشته باشید با این حال خوشحالم که یک تیم با این پشتوانه مالی خوب در لیگ برتر حضور دارد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اضافه نمود: تیم استخوان داری مثل آلومینیوم حیف است در لیگ برتر نباشد چون این تیم امکانات و ساختار دارد و شایسته صدرنشینی است.

کمالوند اضافه نمود: آلومینیوم بازیکنان با تجربه ای دارد و رسول خطیبی تیم خوبی را بسته به طوری که آلومینیوم سال جاری حتی می تواند برای سهمیه آسیا بجنگد چون ظرفیت و توان آن را هم دارد تا بیش از قبل پیروز باشد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان اضافه نمود: من هرگز در این باره صحبت نمی کنم چون ارتباطی به من ندارد.

711، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 دی 1400 بروزرسانی: 7 دی 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1990

به "کمالوند: پنالتی سرنوشت بازی را تغییر داد، از نظر بودجه ضعیف ترین تیم مسابقات هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمالوند: پنالتی سرنوشت بازی را تغییر داد، از نظر بودجه ضعیف ترین تیم مسابقات هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید