تور ارزان فرانسه: ژیرو: بازگشت بنزما تعادل تیم ملی فرانسه را بر هم زد

به گزارش مجله گیتی رو، مهاجم تیم فوتبال میلان اعتراف کرد که از بازگشت مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید به اردوی خروس ها خیلی مسرور نیست.

تور ارزان فرانسه: ژیرو: بازگشت بنزما تعادل تیم ملی فرانسه را بر هم زد

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، از آن روزی که کریم بنزما به سؤالی درباره مقایسه اش با اولیویه ژیرو پاسخی شیطنت آمیز داد (او خودش را به ماشین فرمول یک و ژیرو را به ماشین کارتینگ تشبیه کرد) بذر اختلاف میان دو این دو مهاجم فرانسوی کاشته شد و مصاحبه ای که مهاجم تیم فوتبال میلان به تازگی انجام داده هم ثابت می نماید که هنوز هم میان دو طرف کدورت هایی وجود دارد.

ژیرو در بخشی از مصاحبه ای که نشریه اکیپ با وی انجام داده است درباره بازگشت بنزما گفت: من هم مانند تمام بازیکنانی که از سوی سرمربی تیم ملی به اردو دعوت می شوند متوجه این موضوع شدم. این هم تشخیص دشان بوده که بنزما را دعوت کند. من می توانم او را درک کنم. در نظر او من چه کسی هستم که اول از همه بخواهد به من بگوید که بنزما را دعوت نموده است اما ای کاش آنها زودتر به من هشدار می دادند. من در تیم ملی هم این فرصت را داشتم که با او (دشان) درباره این موضوع صحبت کنم.

ژیرو درباره تأثیربازگشت بنزما به جمع خروس ها هم گفت: بازگشت بنزما باعث برهم خوردن تعادل تاکتیکی تیم ما و تغییر سبک بازی مان شد. من این را به عنوان یک واقعیت عینی می گویم نه از سر دشمنی یا کینه با کریم. با بازگشت او اتفاقات فراوانی اتفاق افتاده است و او گل های زیادی به ثمر رسانده است. من هرگز با او مسئله ای نداشته ام. او خیلی تغییر نموده و پخته تر شده است. ضمناً ما در اردوی تیم ملی هر روز در کنار هم غذا می خوریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آذر 1400 بروزرسانی: 11 آذر 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1963

به "تور ارزان فرانسه: ژیرو: بازگشت بنزما تعادل تیم ملی فرانسه را بر هم زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: ژیرو: بازگشت بنزما تعادل تیم ملی فرانسه را بر هم زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید