چین در دریای چین جنوبی تجهیزات پارازیت انداز آزمایش نموده است

به گزارش مجله گیتی رو، بعضی منابع گزارش نموده اند که چین چند هفته بعد از آنکه اقدام به استقرار تجهیزات نظامی بیشتر در جزایر مورد مناقشه اسپراتلی در دریای چین جنوبی نموده، آغاز به آزمایش به روی تسلیحات مخصوص جنگ الکترونیکی و پارازیت اندازی خود نموده است.

چین در دریای چین جنوبی تجهیزات پارازیت انداز آزمایش نموده است

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، منابع مطلع به شبکه سی ان بی سی آمریکا گفتند، ارزیابی های اطلاعاتی جدید از منطقه حاکی از اولین استفاده شناخته شده از این تجهیزات از زمان شروع عملیات استقرار آنها در منطقه در اوایل امسال میلادی هستند.

این گزارش عنوان نموده که پکن هم اکنون بی سروصدا مشغول آزمایش تجهیزاتش است. این در حالی است که اخیرا یک خلبان نیروی دریایی آمریکا به پایگاه خبری GMA نیوز گفته است که اخیرا هواپیماهای آنها از مدل EA-18G گراولر به هنگام پرواز در ماه آوریل در دریای چین جنوبی با اقدام تکنولوژی های پارازیت انداز چین روبرو شده اند.

این خلبان در تاریخ 14 آوریل به این رسانه گفت: این حقیقت که بعضی از تجهیزات کار نمی کردند نشانه ای است مبنی بر اینکه کسی کوشش نموده روی تجهیزات شما پارازیت بیندازد.

او تاکید نمود: ما برای این مشکل پاسخ داریم.

در تاریخ 9 آوریل روزنامه وال استریت ژورنال گزارش کرد که چین علاوه بر این تجهیزات پارازیت انداز موشک های کروز ضد کشتی و زمین به هوا را نیز در این جزایر مستقر نموده است.

جزایر اسپراتلی یک مجمع الجزایر در دریای چین جنوبی است که در منطقه ای مورد مناقشه از این دریا قرار گرفته است و علاوه بر چین، تایوان، مالزی و فیلیپین و ویتنام نیز مدعی آنها هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آذر 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 606

به "چین در دریای چین جنوبی تجهیزات پارازیت انداز آزمایش نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین در دریای چین جنوبی تجهیزات پارازیت انداز آزمایش نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید