پیغام های به رنگ سبز در مقابل آبی های iMessage اپل نوجوانان را وادار می نماید گوشی های اندرویدی خود را عوض نمایند و آی فون بخرند!

به گزارش مجله گیتی رو، همان طور که می دانید در پیغامرسان اپل یعنی آی مسیح iMessage پیغام هایی که با گوشی های اندروید دریافت بشوند سبز و پیغام دریافتی از آی فون ها آبی رنگ هستند.

پیغام های به رنگ سبز در مقابل آبی های iMessage اپل نوجوانان را وادار می نماید گوشی های اندرویدی خود را عوض نمایند و آی فون بخرند!

برای بعضی، این رنگ ها هیچ معنی ای ندارد، اما برای دسته ای از کاربران خیلی مهم است و مدام به آنها یادآوری می نماید که از جزو گروه اندرویدی ها هستند یا آی فونی ها. تازه این رنگ آبی یادآوری می نماید که آنها که آی فون دارند می توانند از بعضی ویژگی هایی موجود در پلتفرم استفاده کنتد که دیگران نمی توانند.

وال استریت ژورنال، آنالیز نموده که نوجوانان و دانش آموزانی که آیفون ندارند و پیغام هایشان سبز رنگ ارسال می گردد، چطور آن را مترادف به یک چیز منفی می انگارند.

ادل لوویتز، دانشجوی میشیگان،گفت که زمانی که متوجه دلیل پیغام آبی و سبز شده از اعضای گروه خواسته که تفکیک نمایند که چه کسانی جزو سبزها هستند.

لووتیز سپس متوجه شد که چت های گروهی وقتی از آی فون استفاده نمی نماید، یکپارچه کار نمی نمایند و بعلاوه باعث ایجاد مشکل برای تماس های FaceTime و برنامه های مورد استفاده برای یافتن دوستان می گردد.

او می گوید اپل با این کار یک شبکه اجتماعی خاص خود ساخته و یک فشار بازگشت برای آنهایی که از آی فون به اندروید مهاجرت می نمایند ایجاد می نماید.

لوتیز که برای انجام یک تحقیق مدتی مجبور شده بود آی فون خود را کنار بگذارد و از یک دستگاه اندرویدی استفاده کند، خیلی زود به آیفون بازگشت. در کمال تعجب میل به آبی شدن یکی از اهرم های فشار بود.

بامزه تر هم وجود دارد:

جوسلین ماهر، دانشجوی کارشناسی ارشد نیویورک، گفت اگر کسی که با او قرار و مدار عاشقانه می گذاشت از اندروید استفاده می کرد، به وسیله دوستان و خواهر کوچکترش مورد تمسخر قرار می گرفت که پیغام هایش سبز هستند!

گریس فانگ از کالج ولزلی در ماساچوست می گوید که من نمی دانم که آیا این تبلیغات اپل است یا فقط یک اتفاق درون گروهی است، اما به نظر می رسد مردم از حباب های متن سبز آنقدر خوششان نمی آید و به نظر می رسد این واکنش منفی درونی نسبت به آن دارند.

ظاهراً اپل به خوبی می داند که iMessage برای کاربرانش جذابیت ویژه ای دارد، حتی بعضی به اظهارات مدیریت ارشد اپل اشاره داشته اند که گفته بود این شرکت از ایجاد نسخه اندروید iMessage جلوگیری نموده است.

در حالی که اپل در اواسط سال 2016 شایعات مبنی بر رفتن iMessage به اندروید را رد کرد، این ادعا گاه و بیگاه ادامه دارند و هر از چند گاهی شایعاتی از اقدام توسعه ای پیغامرسان اپل برای اندروید به گوش می رسد.

در سال 2018، اسکات فورستال، مدیر سابق توسعه iOS، سعی کرد اپراتور ها را به اتخاذ یک استاندارد پیغامکی که ویژگی های مشترک را با iMessage داشته باشند، ترغیب کند. پیشنهادی که مورد استقبال واقع نشد.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2045

به "پیغام های به رنگ سبز در مقابل آبی های iMessage اپل نوجوانان را وادار می نماید گوشی های اندرویدی خود را عوض نمایند و آی فون بخرند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام های به رنگ سبز در مقابل آبی های iMessage اپل نوجوانان را وادار می نماید گوشی های اندرویدی خود را عوض نمایند و آی فون بخرند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید