این آیفون 16 است، عکس

به گزارش مجله گیتی رو، زومیت نوشت: آیفون 16 ظاهرا چینش دوربین های آیفون 12 را احیا می نماید و به سنسور لایدار مجهز می گردد.

این آیفون 16 است، عکس

اپل با معرفی سری آیفون 15، فاصله بین مدل های استاندارد و پرو را کاهش داد. مدل استاندارد این گوشی از داینامیک آیلند و دوربین بهبودیافته بهره می برد و از نظر مشخصات فنی بهتر از نسل قبل است. اکنون تصاویر مدل مفهومی آیفون 16 دردسترس قرار گرفته که طراحی دوربین پشتی مدل مدل استاندارد و پلاس این محصول را به همراه حسگر LiDAR و دکمه اکشن نشان می دهد.

مثل همواره انتظار می رود آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس، ستاره های رویداد آینده اپل باشند و اکنون به نظر می رسد غول فناوری اهل کوپرتینو تغییرات جالبی را برای مدل های استاندارد نیز در نظر گرفته است. نوترین مدل مفهومی آیفون 16 را کاربری به نام Upintheozone طراحی نموده که پشت و جلوی این دستگاه را نشان می دهد. انتظار داریم نسل بعدی گوشی آیفون در سپتامبر 2024 از راه برسد.

اپل به تدریج کوشش های خود را در حوزه واقعیت افزوده توسعه می دهد؛ زیرا به زودی هدست ویژن پرو را روانه بازار خواهد نمود. این شرکت اخیراً با انتشار iOS 17.2 قابلیت ضبط ویدیوهای سه بعدی را به آیفون 15 پرو اضافه نمود. ویژگی مذکور از سخت افزار دوربین ارتقاءیافته آیفون 15 پرو و حسگر LiDAR برای ثبت عمق اشیاء و افراد استفاده می نماید. طرح مفهومی نو آیفون 16 نیز همان حسگر LiDAR را در مدل های استاندارد به تصویر می کشد.

همان طور که در تصاویر مفهومی مشاهده می کنید، حسگر LiDAR در جایگاهی قرار گرفته است که در مدل های پرو آیفون واقع شده است. اگر اپل این روند را دنبال کند، مدل های استاندارد برای اولین بار از زمان عرضه، با چنین قابلیتی روانه بازار خواهند شد.

با توجه به مدل مفهومی، طرح دوربین های پشتی آیفون 16 و آیفون 16 پلاس نیز بار دیگر از چینش عمودی استفاده می نماید. این شرکت با معرفی آیفون 13 به چینش مورب روی آورد و اگر طرح آیفون 16 واقعیت داشته باشد بار دیگر ظاهری شبیه آیفون 12 خواهد داشت.

مدل مفهومی آیفون 16 بعلاوه نشان می دهد این گوشی مثل مدل های آیفون 15 پرو به جای سوئیچ Mute از دکمه اکشن بهره خواهد برد که عملنمودهای پیشرفته تری به ارمغان می آورد. مدل های استاندارد درحال حاضر با سوئیچ Mute عرضه می شوند. علاوه براین گفته می گردد اپل حسگر دوربین آیفون 16 را ارتقاء خواهد داد و از پردازنده 3 نانومتری سریع تر در آن ها استفاده خواهد نمود.

اپل می خواهد ویژگی های هوش مصنوعی مولد را با iOS 18 معرفی کند. قیمت گوشی آیفون بعدی هنوز اعلام نشده است اما می دانیم در نیمه دوم سال 2024 معرفی خواهد شد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 7 آذر 1402 بروزرسانی: 7 آذر 1402 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2384

به "این آیفون 16 است، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این آیفون 16 است، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید