آیفون 14 چه روزی و با چه قیمتی به ایران می رسد؟

به گزارش مجله گیتی رو، ورود سری تازه گوشی های آیفون به علت نوع نگاه گاه لاکچری گروهی به این محصول در روزهای ابتدایی ورودش به بازار سبب می گردد تا در ابتدای عرضه جهانی این محصول شاهد قیمت های نجومی اش در بازار ایران باشیم!

آیفون 14 چه روزی و با چه قیمتی به ایران می رسد؟

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، گوشی های آیفون در بازار موبایل در روزهای نخست ورود ،چیزی شبیه به میوه های نوبرانه! تجارتی با حباب زیاد که البته مشتریانی دست به نقد برای اول بودن به پایش نشسته اند!

اولین سری از آیفون های نو که با قیمت پایه حوالی 35 میلیون تومان به بازار جهانی می آیند احتمالا در انتهای هفته پیش رو یا ابتدای هفته بعد ، نمونه های رجیستر شده مسافری این گوشی به بازار ایران می رسند. قیمت شان چقدر است؟ در نمونه های قبلی تا دو برابر قیمت پایه هم برای این محصولات پرداخت شده اما حالا با توجه به گرانی بیش از حد تلفن همراه در یکی دو سال اخیر باید دید ، این حباب اولیه سال جاری چقدر خواهد بود.

اگرچه در باره آیفون های نو این هیجان بازار برای محصول اصلی یعنی مدل پرومکس 1 ترا بیشتر است . مدلی که تازه از نیمه مهرماه عرضه جهانی آن شروع می گردد ایران می آیند باید شاهد قیمت نجومی اش در ابتدای ورودش به بازار باشیم . گوشی حدود 1700 دلاری که باید قیمتش حدود 55 میلیون تومان باشد .

تقریبا از یک ماه دیگر کم کم ورود انبوه و رسمی گوشی های آیفون 14 به بازار کشورمان شروع خواهد شد و از آن موقع به بعد، قیمت ها کمی متعادل تر می گردد. برای خرید آیفون 14 حداقل 32 میلیون تومان، برای خرید آیفون 14 پلاس حداقل 35 میلیون تومان، برای خرید آیفون 14 پرو حداقل 39 تا 40 میلیون تومان و برای خرید آیفون 14 پرو مکس حداقل 43 تا 45 میلیون تومان هزینه کنید و طبیعتا هر چه ظرفیت حافظه بیشتری بخواهید، هزینه شما چند میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

4141

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 شهریور 1401 بروزرسانی: 20 شهریور 1401 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2220

به "آیفون 14 چه روزی و با چه قیمتی به ایران می رسد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 14 چه روزی و با چه قیمتی به ایران می رسد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید