بهترین محل ها برای پیاده روی در تورنتو

به گزارش مجله گیتی رو، تورنتو شهری بزرگ و دیدنی است که پیاده روی در آن می تواند تجربه ای لذت بخش باشد. اگر علاقه مند به پیاده روی هستید، تورنتو مکان های زیادی برای این فعالیت در اختیارتان قرار می دهد. در این مقاله قصد داریم به معرفی برخی از بهترین مکان ها برای پیاده روی در تورنتو بپردازیم.

بهترین محل ها برای پیاده روی در تورنتو

بهترین تجربه سفر را به bestcanadatours تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

پارک های طبیعی تورنتو

تورنتو دارای پارک ها و فضاهای سبز زیادی است که برای پیاده روی مناسب هستند.

پارک مونت پلزانت

یکی از بهترین پارک های تورنتو برای پیاده روی، پارک مونت پلزانت است. این پارک دارای مسیرهای پیاده روی زیبا و طبیعت دیدنی است. می توانید ساعت ها در این پارک بگردید و از طبیعت لذت ببرید.

پارک هایگ پارک

پارک هایگ پارک یکی دیگر از پارک های تورنتو است که برای پیاده روی محبوب است. این پارک در مرکز شهر واقع شده و دارای مسیرهای پیاده روی زیبایی است. شما می توانید در حین پیاده روی از مناظر شهری تورنتو لذت ببرید.

جنگل سیدار ویل

این جنگل طبیعی در شمال تورنتو قرار دارد و یکی از بهترین مکان ها برای پیاده روی و دوچرخه سواری است. مسیرهای پر پیچ و خم جنگلی آن بسیار زیباست.

مسیرهای کنار آب

پیاده روی کنار آب همیشه لذت بخش است. تورنتو چندین مسیر زیبا برای پیاده روی کنار دریاچه انتاریو و رودخانه هامبر دارد.

ساحل مارتین گودمن

این ساحل زیبا در کنار دریاچه انتاریو قرار دارد و مسیر پیاده روی بسیار خوبی دارد که می توانید ساعت ها در کنار آب قدم بزنید.

ساحل شرقی تورنتو

ساحل شرقی تورنتو در کنار دریاچه انتاریو است و مسیری طولانی برای پیاده روی دارد. مناظر دیدنی این مسیر شما را مجذوب خود می کند.

مسیر رودخانه هامبر

در غرب تورنتو می توانید در کنار رودخانه هامبر پیاده روی کنید و از طبیعت زیبای اطراف آن لذت ببرید.

محله های پیاده مدار

برخی از محله های تورنتو برای پیاده روی بسیار مناسب هستند. شما می توانید در این محله ها گردش کنید و از فرهنگ و معماری آنها لذت ببرید.

کلینگ استریت

این محله مرکز تاریخی تورنتو به شمار می آید و خیابان ها و ساختمان های قدیمی دارد. پیاده روی در این محله بسیار لذت بخش است.

یانگ استریت

خیابان یانگ سرشار از رستوران ها، کافه ها و فروشگاه هاست. شما می توانید ساعت ها در این خیابان مشغول پیاده روی و خرید باشید.

چینی تاون

این محله چینی نشین تورنتو پر از رستوران ها و فروشگاه های چینی است. دیدن فرهنگ و معماری چینی در این محله بسیار جالب است.

نتیجه گیری

تورنتو شهری است که فرصت های زیادی برای پیاده روی در اختیارتان می گذارد. از پارک های زیبا گرفته تا مسیرهای کنار آب و محله های دیدنی، همه جای این شهر برای پیاده روی مناسب است. پس کفش های راحتتان را بپوشید و از پیاده روی در تورنتو لذت ببرید.

انتشار: 9 مهر 1402 بروزرسانی: 11 مهر 1402 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 911

به "بهترین محل ها برای پیاده روی در تورنتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین محل ها برای پیاده روی در تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید