(ویدئو) سوگواری والدین دختران ربوده شده در نیجریه

به گزارش مجله گیتی رو، افراد مسلح نیمه شب یکشنبه به یک موسسه تحصیلی شبانه روزی در استان کادونا واقع در شمال غرب نیجریه حمله کردند و 140 دختر دبیرستانی را ربودند.

(ویدئو) سوگواری والدین دختران ربوده شده در نیجریه

به گزارش خبرنگاران، یک مسئول موسسه تحصیلی که مورد حمله افراد مسلح ناشناس قرار گرفته به خبرگزاری فرانسه گفت که این اقدام نوعی باج خواهی است و ربایندگان احتمالا در ازای آزادی دانش آموزان پول طلب خواهند کرد.

به گفته یکی از مدرسان، 165 دانش آموز به صورت شبانه روزی در این موسسه تحصیلی درس می خوانند که 140 نفر از آن ها ربوده و 25 نفر پیروز به فرار شده اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شواهد نشان می دهد ربایندگان پای پیاده خود را به موسسه تحصیلی رسانده بودند، توضیح داد: افراد مسلح پس از بالا رفتن از حصار پیروز به ورود به مدرسه شده اند.

این سومین حمله و آدم ربایی از نوع خود در استان کادونا است که طی سه روز گذشته روی داده است. به گفته پلیس هشت کارمند یک بیمارستان روز یکشنبه به وسیله افراد مسلح ربوده شدند.

گروه های تبهکار که مقامات محلی از آن ها به اسم راهزن یاد می نمایند مدت هاست جان و مال شهروندان ساکن در منطقه ها شمال غربی و مرکز نیجریه را مورد تهدید قرار داده اند.

این افراد ناشناس به روستا ها حمله می نمایند، دام ها را می دزدند و برای دریافت باج اقدام به ربودن شخصیت های محلی و مسافران می نمایند.

تبهکاران به گفته منابع خبری عملیات خود را از اردوگاه هایی واقع در جنگل روگو که بسیاری از استان ها از جمله زامفرا، کاتسینا، کادونا و نیجر را پوشش می دهد، طراحی و سازمان دهی می نمایند.

حمله به مدارس و موسسات تحصیلی از جمله تازه ترین اقدامات تبهکارانه آنهاست که به شکل آدم ربایی و با هدف دریافت پول از خانواده قربانیان و یا دولت محلی صورت می گیرد.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: فرارو
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1803

به "(ویدئو) سوگواری والدین دختران ربوده شده در نیجریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو) سوگواری والدین دختران ربوده شده در نیجریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید