واتس اپ و اینستاگرام به دلیل اختلال جهانی مختل شدند

به گزارش مجله گیتی رو، به گزارش خبرنگاران، براساس گزارش رسانه های مختلف و کاربران توئیتر، شبکه های اجتماعی زیرمجموعه فیس بوک یا به عبارتی واتس اپ، اینستاگرام و فیس بوک مسنجر در سراسر دنیا دچار اختلال شده اند.

واتس اپ و اینستاگرام به دلیل اختلال جهانی مختل شدند

این سه پلتفرم که فناوری مشابهی دارند از غروب امروز در انگلیس و کشورهای دیگر قطع شده اند. به نوشته نشریه ایندیپندنت کاربران هنگام باز کردن اپلیکیشن ها با اختلال روبرو شده اند و نمی توانند پیامی ارسال یا دریافت نمایند.

نشریه ایندیا تودی نیز به قطعی سرویس رسانی 3 پلتفرم زیر مجموعه فیس بوک در سراسر دنیا و همچنین هند اشاره نموده است. به نوشته این نشریه واتس اپ یا اینستاگرام بیانیه رسمی در این باره منتشر ننموده اند.

این در حالی است که کاربران در توئیتر اعلام کردند دسترسی آنها به حساب کاربری واتس اپ قطع شده است. حساب کاربری اینستاگرام افراد نیز دچار اختلا شد.

در وب سایت Down Detector که شرایط سرویس های مختلف را آنالیز می نماید نیز گزارش هایی از قطعی سرویس دو شبکه اجتماعی از عصر امروز ثبت شده است.

به نوشته ورج بیش از 123 هزار کاربر گزارش اختلال در اینستاگرام و 23 هزار نفر گزارش اختلال در واتس اپ را در Down Detector ثبت نموده اند.

حساب کاربری Facebook Gaming در توئیتر به این اختلالات اشاره نموده و نوشته است: در حال حاضر چند زیر مجموعه فیس بوک دچار اختلال شده اند. چند تیم مشغول آنالیز آن هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1675

به "واتس اپ و اینستاگرام به دلیل اختلال جهانی مختل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتس اپ و اینستاگرام به دلیل اختلال جهانی مختل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید