بروزرسانی عجیب و متفاوت واتساپ

به گزارش مجله گیتی رو، دیجیاتو نوشت: خبرنامه هنوز در مراحل اولیه توسعه خود واقع شده است و درحال حاضر معین نیست چه زمانی ارائه خواهد شد.

بروزرسانی عجیب و متفاوت واتساپ

در چند سال گذشته، واتس اپ به پیشرفت خود ادامه داده و ویژگی های نوی را در دسترس کاربران قرار داده است. اکنون طبق اطلاعاتی که از کدهای نسخه بتا 2.23.5.3 این برنامه به دست آمده، ظاهراً متا درحال توسعه قابلیت خبرنامه برای پلتفرم پیغام رسان خود است.

طبق گزارش Wabetainfo، خبرنامه یک ابزار یک به چند برای پخش اطلاعات خواهد بود و ظاهراً کاربران واتس اپ با وجود آن می توانند به روش ساده تری اخبار نو مربوط به افراد و گروه های موردنظر خود را دریافت نمایند.

سرنخ های بیشتر از ویژگی خبرنامه واتس اپ

براساس سرنخ های به دست آمده از این ویژگی، خبرنامه ها یک بخش جداگانه و اختیاری در برگه شرایط خواهند بود که از چت های خصوصی نیز جدا هستند و بر ویژگی رمزگذاری سرتاسری آن ها تأثیری نخواهند گذاشت.

بااین حال، با توجه به اینکه این ویژگی در دسترس افراد نامشخص و زیادی خواهد بود، خبرنامه ها از رمزگذاری سرتاسری پشتیبانی نمی نمایند. بااین وجود، شماره کاربرانی که خبرنامه ای ایجاد می نمایند یا در خبرنامه دیگری مشترک می شوند، همواره محافظت شده باقی خواهد ماند تا از افشای هویت آن ها جلوگیری گردد.

درنهایت باید اشاره نمود که ویژگی خبرنامه واتس اپ هنوز مراحل اولیه توسعه خود را طی می نماید و درحال حاضر هیچ اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه آن وجود ندارد.

هرچند در بعضی گزارش ها ادعا شده که جذابیت خبرنامه برای کاربران آغاز به کاهش نموده است، هنوز هم علاقه زیادی به این ویژگی وجود دارد و واتس اپ تنها برنامه ای نیست که دیرتر تصمیم به توسعه آن گرفته است. ماه گذشته مایک کرایگر و کوین سیستروم، بنیان گذاران اصلی اینستاگرام، از برنامه Artifact رونمایی کردند؛ پلتفرمی که خبرنامه ها، وبلاگ ها و مقالات را در قالبی شبیه به تیک تاک ارائه می نماید.

فیسبوک و توییتر نیز در سال های گذشته خبرنامه ها را آزمایش کردند؛ هرچند دو سرویس Revue توییتر و Bulletin فیسبوک نیز در همان زمان تعطیل شدند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2297

به "بروزرسانی عجیب و متفاوت واتساپ" امتیاز دهید

1 کاربر به "بروزرسانی عجیب و متفاوت واتساپ" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروزرسانی عجیب و متفاوت واتساپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید