اینفوگرافیک ، رتبه بندی معتمدترین دولت ها در دنیا

به گزارش مجله گیتی رو، نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که دولت های چین، عربستان سعودی و هند بیشترین مقدار اعتماد را در بین مردم کشورشان دارند.

اینفوگرافیک ، رتبه بندی معتمدترین دولت ها در دنیا

به گزارش خبرنگاران، هنگامی که جو بایدن به خیابان پنسیلوانیا 1600 نقل مکان کرد، یکی از دشوارترین وظایف دولت او همیشه تقویت اعتماد به دولت آمریکا و بهبود شکاف های اجتماعی بود. همراه با بی اعتمادی در داخل دولت، آمریکا در داخل با چند دستگی روبرو شده است، و یک نظرسنجی نو نشان می دهد که تنها 39 درصد از مردم ایالات متحده در اواخر سال 2021 به دولت اعتماد داشتند - کاهش 3 درصدی نسبت به سال 2020.

این یافته ها از آخرین بارومتر اعتماد موسسه ادلمن است که در نوامبر 2021 از 36000 نفر در 28 کشور در مورد اعتماد آنها به موسسات مختلف نظرسنجی کرد. این رقم در ایالات متحده بسیار کمتر از تعدادی از کشورهای دیگر بوده و اعتماد به دولت در کانادا و استرالیا به ترتیب 53 و 52 درصد است. همچنین کمی پایین تر از بریتانیا است، جایی که استراتژی دولت در برگزیت با تایید عمومی 42 درصد در اواخر سال 2021 بسیار بحث برانگیز است.

برخی از بالاترین سطوح اعتماد به دولت در آسیا مشاهده شد که در آن 91 درصد از پاسخ دهندگان چینی ابراز اعتماد کردند، همراه با 82 درصد از مردم در نظرسنجی در عربستان سعودی و 74 درصد در هند. کمترین رتبه در آرژانتین مشاهده شد که تنها 22 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که به دولت خود در آنجا اعتماد دارند.

منبع: Statista

بیشتر بخوانید:

اینفوگرافیک | سرانجام رشد طبیعی جمعیت در جهان

اینفوگرافیک | آمار فرایند نزولی محبوبیت بایدن

اینفوگرافیک | رتبه بندی قویترین ارتش های جهان

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2068

به "اینفوگرافیک ، رتبه بندی معتمدترین دولت ها در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینفوگرافیک ، رتبه بندی معتمدترین دولت ها در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید