هیچ بانکی حق ندارد برای طلب خود واحد تولیدی را تعطیل کند

به گزارش مجله گیتی رو، به گزارش خبرنگاران، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور آدینه شب در جلسه شورای اداری استان بوشهر، با بیان اینکه در کنار برنامه و بودجه و امکانات، نقش محوری در ایجاد تحول را یک مدیر تحول گرا ایفا می نماید، از تحول شناختی، تحول نهادی و تحول در فرایندها به اسم گام های اساسی در تحول نام برد.

هیچ بانکی حق ندارد برای طلب خود واحد تولیدی را تعطیل کند

رئیس جمهور با بیان اینکه مدیران در ایجاد تحول و بهبود وضع موجود نقش مهم و محوری دارند، گفت: اگر مرد میدان ما می توانیم باشیم، می توان بر مسائل غلبه کرد و وضع موجود را به نفع مردم تغییر داد.

رئیسی حرکت به سمت وضع مطلوب را نیازمند مقدماتی دانست و گفت: نخستین اقدام در جهت ایجاد تحول، برخورداری از شناخت و نگرش صحیح است و در کنار آن نیازمند تحول در نهاد و مجموعه تحت مدیریت و اصلاح فرایندها هستیم.

رئیس جمهور اضافه کرد: جریان تحول خواهی در شرایط عادی اداری و با بروکراسی موجود اتفاق نمی افتد و باید نظام اداری کشور کارآمد شود.

رئیسی ادامه داد: با اینکه در صنایع هسته ای بالاترین سطح تهدید و تحریم را داریم اما بیشترین موفقیت ها در این عرصه به دست آمده که به علت وجود انگیزه تحولی بوده و قطعا می توان در همه حوزه ها با چنین انگیزه و روحیه ای به پیشرفت و موفقیت های چشمگیر دست یافت.

براساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نیازهای استان بوشهر گفت: تامین آب برای استان ضرورت دارد و این کار با توجه به ظرفیت های موجود از جمله راه اندازی آب شیرین کن ها و آب تامین شده به وسیله نیروگاه هسته ای بوشهر امکان پذیر است و ضروری است به سرعت اقدامات لازم در این زمینه انجام و مشکل مردم استان برطرف شود.

رئیس جمهور بعلاوه بر کوشش برای برطرف مسائل مردم جزیره خارک و ساماندهی وضع تَه لنجی ها تاکید نمود و گفت: استاندار وظیفه دارد در 10 روز آینده طی جلساتی با مسئولان مربوطه، مسئله تَه لنجی را به طور کامل آنالیز کند تا با ساماندهی آن، شرایط بلاتکلیفی موجود از بین برود.

در این جلسه وزیران اقتصاد، نیرو، راه و شهرسازی، نفت، کشاورزی و معاون امور زنان و خانواده گزارشی از مسائل و مسائل شهرستان های مختلف استان بوشهر که از آن بازدید کردند، ارائه دادند.

مهم ترین اخبار حوزه اجتماعی و سیاسی را در صفحه جامعه خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1919

به "هیچ بانکی حق ندارد برای طلب خود واحد تولیدی را تعطیل کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ بانکی حق ندارد برای طلب خود واحد تولیدی را تعطیل کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید