هواپیمایی که پس از 53 سال از ناپدید شدن دوباره پیدا شد!

به گزارش مجله گیتی رو، آیا فرازمینی ها در ناپدید شدن پرواز هواپیمایی CS59 بریتانیا نقش داشتند؟

هواپیمایی که پس از 53 سال از ناپدید شدن دوباره پیدا شد!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، یک روز عادی دیگر برای هواپیمای بریتانیایی معروف به استارداست بود که در حال آماده شدن برای حرکت به سمت سانتیاگو در شیلی بود. در 2 آگوست 1947 حدود ساعت 17:40 خلبانان با برج مراقبت فرودگاه سانتیاگو تماس گرفتند تا به آنها اطلاع دهند که نزدیک هستند. معمولاً خلبانان 10 دقیقه قبل از فرود با برج مراقبت در تماس هستند. اما ناگهان سیگنال رادیویی با کد مورس دریافت می نمایند که فریاد می زد:ETA 17:45 STENDEC .

بیشتر بخوانید:

افتتاح تونل بزرگ و 115 ساله در دل آبشار نیاگارا برای گردشگران/ عکس

اعتراف جنجالی کارمند سابق اپل از آنچه در این شرکت می گذرد!

عکس | قیافه و مشخصات ماشینی که قرار است جای 206 را بگیرد

این آخرین پرواز CS59 بود که در آن تاریخ انجام شد . از ساعت 17:50 هواپیما هیچ جا دیده نشد، بنابراین برج رادیویی تأیید کرد که حتما برای این پرواز اتفاقی افتاده است. یک خدمه جستجوی ویژه برای جستجوی به جای مانده از هواپیما، در مسیر پرواز CS59 اعزام شدند. پس از ماه ها جستجو، تیم ویژه منصرف شد و پرواز CS59 را به عنوان یک راز دیگر، بدون هیچ سرنخی یا اشاره ای قرار داد. رسانه ها آغاز به انتشار شایعات در خصوص این هواپیما کردند که به وسیله بعضی از قدرت های الهی یا حتی بیگانگان و فرازمینی ها اتفاقی اتفاق افتاده است .

ظهوری دوباره

تیم جستجو از سال 1947 به اطراف این منطقه خاص نگاه نموده بودند اما چیزی ندیده بودند. آن هم به این علت بود که در بالای کوه های آن منطقه همه پوشیده از برف بود. اما بعد از 53 سال گروهی از کوهنوردان لاشه هواپیما را در کوه های توپونگاتو در آرژانتین پیدا کردند. تیمی از کارشناسان برای تجزیه و تحلیل لاشه هواپیما به منظور شناسایی هواپیما حاضر شدند .

در آن موقع ها برای هواپیما ها چیزی به نام جعبه سیاه اختراع نشده بود؛ اما با این حال محققان توانست اند با استفاده از شماره سریال روی یکی از موتورها تایید نمایند که این پرواز CS59 است.

هواپیما در راه مورد برخورد کولاکی بسیار سنگین نهاده شد و به علت عدم دید کافی به کوه برخورد کرد. توزیع هواپیما نشان داد که مستقیماً به کوه سقوط نموده است. در اثر سقوط، بهمن بزرگی برانگیخته شد و همه لاشه ها را زیر برف فرو برد.

به همین علت است که تیم جستجوی سال 1947 نتوانست چیزی پیدا کند زیرا همه لاشه ها به مقدار دو متر زیر برف پنهان شده بودند. دلایل سقوط هواپیما به کوه ها تنها فرضیات کارشناسان است زیرا همانطور که قبلا ذکر شد هواپیما جعبه سیاه نداشت و این فرضیات به صورت میدانی و جغرافیایی عنوان شده است، بنابراین ما هرگز علت دقیق یا شکستی که باعث سقوط هواپیما شده است را نمی دانیم.

227321

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 13 آبان 1401 بروزرسانی: 13 آبان 1401 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2246

به "هواپیمایی که پس از 53 سال از ناپدید شدن دوباره پیدا شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیمایی که پس از 53 سال از ناپدید شدن دوباره پیدا شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید