هشدار مدیریت بحران به مرکز نشینان!

به گزارش مجله گیتی رو، تسنیم نوشت: حامد یزدی مهر در حاشیه برگزاری کارگروه شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار استان تهران که با حضور مدیرکل هواشناسی استان و سایر اعضای کارگروه در اداره کل مدیریت بحران استانداری تهران برگزار گردید، اظهار کرد: این جلسه با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی در استان تشکیل شد.

هشدار مدیریت بحران به مرکز نشینان!

وی با اشاره به برگزاری کارگروه اضطرار گفت: طی این جلسه مقرر شد که تمامی دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران تا روز دوشنبه 20 شهریور در آماده باش کامل قرار بگیرند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با بیان اینکه در زمان صدور هشدار نارنجی لازم است که افراد مبتلا به بیماری های قلبی و ریوی نظیر آسم، سالمندان و بچه ها از هرگونه فعالیت فیزیکی خارج از منزل اجتناب نمایند، اضافه نمود: از شهروندان نیز می خواهیم دیگر فعالیت های طولانی و سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

یزدی مهر اضافه نمود: توصیه می گردد برای پیشگیری از ورود گردوغبار به داخل ساختمان، در و پنجره ها و منافذ را ببندیم و از باز و بسته کردن غیر ضرور آن ها پرهیز گردد، بعلاوه در شرایط بروز گردوغبار به دلیل بخارات حاصل از پاک نماینده های شیمیایی و گندزدا ها حتی الامکان از این مواد کمتر استفاده گردد.

وی توضیح داد: توصیه اکید مدیریت بحران در تمام اوقات بروز پدیده گرد و غبار این است که افراد از فعالیت های شدید بدنی مانند ورزش های سبک و سنگین و قدم زدن در فضای باز خودداری نمایند و مصرف شیر و ماست کم چرب و میوه و سبزیجات تازه برای دفع سموم از بدن را در دستور کار قرار دهند.

منبع: فرارو
انتشار: 19 شهریور 1402 بروزرسانی: 19 شهریور 1402 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2373

به "هشدار مدیریت بحران به مرکز نشینان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار مدیریت بحران به مرکز نشینان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید