نمایشگاه بازار جهانی گردشگری لندن(WTM London)

به گزارش مجله گیتی رو، معرفی نمایشگاه بازار جهانی گردشگری لندن(WTM London)

نمایشگاه بازار جهانی گردشگری لندن(WTM London) رویداد جهانیِ پیشرو در صنعت گردشگری است. این نمایشگاه به منظور ملاقات با متخصصان این صنعت و انجام معاملات تجاری برگزار می گردد. WTM لندن به وسیله شبکه های صنعتی و دستاوردهای جهانی بی نظیر خود، با فراهم کردن مخاطبین، محتوا و گردهمایی های با کیفیت، فرصت های شخصی و تجاری را برای مشتریان خود ایجاد می نماید.

نمایشگاه بازار جهانی گردشگری لندن(WTM London)

بازار جهانی گردشگری لندن فکر شرکت نمایندگان در این نمایشگاه را باز می نماید و به آن ها ایده برنامه ریزی برای سفر طی 5 سال آینده را می دهد.

مسئولین این نمایشگاه(که از تاریخ 5 تا 7 نوامبر 20018 برگزار می گردد)، با ایجاد فرصت ها و شناختی فوق العاده برای کسانی که در صنعت گردشگری جهانی فعالیت می نمایند، آن ها را با یکدیگر آشنا می نمایند و به یکدیگر پیوند می دهند.

نمایشگاه WTM لندن، تجربه ای زنده با ایده های بزرگ و کوچک است. این نمایشگاه فرصتی است تا اینبار جهان حاضر را بدون مرز تصور کنید، و به هدایت های عملی و ابداعاتی ساده که مورد علاقه مشتریانتان است، دست پیدا کنید.

ایده ها به کسب و کار معنا می دهند. سال گذشته WTM لندن با برگزاری یک میلیون جلسه، قراردادهایی به ارزش حدود 3 میلیارد پوند را به انجام رساند. صنعت بازاریابی WTM به وسیله شبکه های اجتماعی، مشارکت و رسانه ها، به سرعت در حال رشد است. اگر شما هم به فکر تغییر در ارائه خدمات و محصولات گردشگری خود هستید، اینجا همان جایی است که می توانید به آن قدم بگذارید و آن را به تمام جهان معرفی کنید.

این نمایشگاه فرصتی است تا:

  • نام تجاری خود را به عنوان متخصص این صنعت به دیگران معرفی کنید و ارتباطات تجاری پر سود و مداوم ایجاد کنید.
  • کسب و کار خود را در معرض دید دیگران قرار دهید، و با ایجاد کیفیت در فعالیت های خود و جلب حمایت دیگران در جهت رشد آن گام بردارید.(هر ساله حدود 300.000 ارتباط تجاری حاصل برگزاری این نمایشگاه است).
  • با بیش از 51000 مخصص بین المللی از 38 بخش صنعت گردشگری آشنا شوید و ارتباط برقرار کنید.
  • با تصمیم گیرندگان کلیدی صنعت گردشگری ملاقات کنید، مذاکره کنید و در نهایت به تجارت بپردازید.

محل برگزاری نمایشگاه: نمایشگاه بین المللی اکس سل لندن

تاریخ برگزاری نمایشگاه: از 5 الی 7 نوامبر(14 الی 16 آبان)

ساعات برگزاری نمایشگاه: 5 نوامبر از ساعت 10:00 الی 19:00، 6 نوامبر از ساعت 10:00 الی 18، 7 نوامبر از ساعت 10:00 الی 18(ساعت برگزاری فستیوال های WTM از ساعت 17 به بعد می باشد.)

مسیرهای دسترسی به نمایشگاه اکس سل لندن:

با قطار و مترو:

می توانید با قطار از تمامی شهرهای اصلی انگلستان به لندن بروید. متروی لندن هم سریع ترین راه برای رسیدن به نمایشگاه اکس سل است. کافی است که در ایستگاه Canning Town از قطار پیاده شوید و مسیر خود را به سمت Beckton-bound در خط DLR تغییر دهید. اگر برای دسترسی به نمایشگاه از خط DLR استفاده کردید در ایستگاه Prince Regent(واقع در ورودی شرقی) و یا در ایستگاه Royal Victoria(واقع در ورودی غربی) از قطار پیاده شوید. از ایستگاه Prince Regent تا نمایشگاه اکس سل 2 دقیقه و از ایستگاه Royal Victoria تا نمایشگاه فقط 7 دقیقه پیاده راه است. خط DLR بخشی از شبکه متروی لندن است و 12 قطار به سمت Beckton دارد.

با ماشین:

در نمایشگاه اکس سل لندن پارکینگ های متعدد با 3070 فضا برای پارک وجود دارد. این پارکینگ ها 24 ساعته هستند. سفر با ماشین به خصوص در ساعات اوج ترافیک در نواحی شرقی و مرکزی لندن با تاخیر همراه است. بنابراین اگر از این منطقه ها به سمت نمایشگاه می روید، کمی زودتر حرکت کنید.

با قایق

در سفر با قایق می توانید از منظره ها متفاوت رودخانه نیز لذت ببرید. سرویس های MBNA Thames Clipper از اسکله های اصلی لندن، هر 20 دقیقه یکبار حرکت می نمایند. در ایستگاه North Greenwich Pier از کشتی پیاده شوید و سوار تله کابین هایی شوید که از رودخانه به سمت اکس سل کشیده شده اند.

ورودی نمایشگاه:

برای ورود به نمایشگاه بین المللی اکس سل لندن می توانید از دو ورودی غربی و شرقی این نمایشگاه وارد شوید.

نمایشگاه

فرم های ثبت نام برای نمایشگاه WTM لندن

محل برگزاری نمایشگاه بر روی نقشه

بعضی هتل های نزدیک به نمایشگاه بازار جهانی گردشگری لندن

MOXY LONDON EXCEL

MOXY LONDON STRATFORD

THE TOWER HOTEL

NOVOTEL LONDON EXCEL

ALOFT LONDON EXCEL

IBIS LONDON EXCEL DOCKLANDS

IBIS STYLES LONDON EXCEL

DOUBLETREE BY HILTON HOTEL LONDON EXCEL

CROWNE PLAZA LONDON - DOCKLANDS

رزرو هتل در لندن با برترین قیمت

برترین قیمت بلیط هواپیما به مقصد لندن

منبع: فلای تودی
انتشار: 18 آذر 1401 بروزرسانی: 18 آذر 1401 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2258

به "نمایشگاه بازار جهانی گردشگری لندن(WTM London)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه بازار جهانی گردشگری لندن(WTM London)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید