ممنوعیتی برای پذیرش مسافران و رزرو هتل ها در کرمان وجود ندارد

به گزارش مجله گیتی رو، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: هر روزه تمامی مراکز اقامتی استان کرمان ضدعفونی می شوند و تمهیدات لازم برای اقامت گردشگران و مسافران در این مراکز اندیشیده شده است.

ممنوعیتی برای پذیرش مسافران و رزرو هتل ها در کرمان وجود ندارد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور سفر به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، فریدون فعالی درباره شرایط هتل های استان کرمان اظهار کرد: با توجه به اینکه کرمان جزو استان های سفید به لحاظ شیوع بیماری کرونا است، در حال حاضر هیچ ممنوعیتی برای پذیرش و اقامت گردشگران و مسافران و رزرو هتل های کرمان وجود ندارد.

او با اشاره به تدابیر اندیشیده شده درباره احتمال ورود مسافر ناقل ویروس کرونا به مراکز اقامتی استان کرمان اعلام کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی جلسات آموزشی برای مدیران و پرسنل مراکز اقامتی برگزار می گردد تا افرادی که در این مراکز فعال هستند با علائم اولیه بیماری کرونا آشنا شده و نکات بهداشتی و مسائلی که الزاما باید رعایت گردد را آموزش ببینند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: در کوشش هستیم گروه هایی در مراکز اقامتی که مسافران زیادی داشته و پرتردد هستند، مستقر شوند تا قبل از ورود مسافران به مراکز، تست بیماری کرونا از آنها گرفته گردد که البته بهتر است این کار در مبادی ورودی مثل فرودگاه، ایستگاه قطار و ایستگاه های پلیس راه در ورودی شهرها انجام و توسط کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کنترل گردد.

او اضافه نمود: باید شرایطی ایجاد گردد که قبل از پذیرش در مراکز اقامتی، تست اولیه از مسافران گرفته و مورد مشکوک به مراکز درمانی اطلاع داده گردد.

فعالی اظهار داشت: ما طبق دستورالعمل و بخشنامه های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عمل می کنیم تا از شیوع کروناویروس در مراکز اقامتی استان کرمان جلوگیری گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 800

به "ممنوعیتی برای پذیرش مسافران و رزرو هتل ها در کرمان وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیتی برای پذیرش مسافران و رزرو هتل ها در کرمان وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید