مقاله: بهترین شهربازی ایتالیا؛ پارک گاردالند

به گزارش مجله گیتی رو، پارک gardaland بزرگ ترین پارک تفریحی کشور ایتالیا که از انواع گوناگون رولرکاستر و سواری های آبی برخوردار است. این پارک مملو از درختان تزئین شده زیبا، مجسمه و پیکره های با شکوه است. بازدیدنمایندگان از این پارک زیبا، می توانند در هتلی قلعه مانند اقامت نمایند. آکواریوم حیات دریایی، زندگی گونه های گوناگون آبزیان و محیط طبیعی زیست آنان را بازسازی کرده است.

مقاله: بهترین شهربازی ایتالیا؛ پارک گاردالند

مهم نیست که یک روز درخشان در فصل بهار است یا یک روز گرم در تابستان، یک روز ترسناک در هالووین است و یا فصل جشن و شادی. همواره زمان خوب برای بازدید از این مجموعه تفریحی است.

گاردالند یک شهربازی است که در شمال شرقی ایتالیا واقع شده است. این مجموعه در 19 جولای 1975 افتتاح شده است و سه قسمت اصلی دارد؛ گاردالند، زندگی دریایی گاردالند (Gardaland Hotel) و هتل گاردالند. این پارک در مجاورت دریاچه گاردا قرار گرفته است.

فرودگاه والریو کاتولو، Verona Villafranca و فرودگاه Gabriele DAnnunzio در Montichiari (برشا) تنها چند کیلومتر از پارک Gardaland فاصله دارد.

همواره زمان خوبی برای تفریح، شیرجه زدن در آب و به حقیقت پیوستن رویاهایتان است.

علاوه بر آثار تاریخی ایتالیا، تفریحات ایتالیا نیز در جذب توریست موثر هستند. قدم زدن هنگام غروب یا عصر یکشنبه در اطراف شهر، سنتی شناخته شده در نواحی شهری و روستایی است. یکشنبه ها شمار زیادی از ایتالیایی ها به حومه های شهری یا تماشای رویدادهای ورزشی می فرایند. در تابستان، جمعیت کنار ساحل گردهم می آیند. بازی فوتبال به مراتب محبوب ترین ورزش است. دوچرخه سواری، مسابقه اتومبیل رانی، اسکی و تنیس نیز ورزش هایی عامه پسند به شمار می آیند. در سال های اخیر، بسکتبال هواداران ایتالیایی کثیری را به خود جذب کرده است.

منبع مقاله: بهترین شهربازی ایتالیا؛ پارک گاردالند

انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1925

به "مقاله: بهترین شهربازی ایتالیا؛ پارک گاردالند" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقاله: بهترین شهربازی ایتالیا؛ پارک گاردالند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بهترین شهربازی ایتالیا؛ پارک گاردالند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید