معرفی بهترین بازی های ترسناک موبایل

به گزارش مجله گیتی رو، بازی های ترسناک جزو سبک های پرطرفدار صنعت بازی های ویدئویی هستند و استودیو های بازی سازی مختلف با ساخت آثار متنوع سعی در جذب هواداران این سبک دارند. بازی های ترسناک در موبایل نیز هواداران بسیاری دارد و به همین خاطر شاهد عرضه بازی های ترسناکی مانند سری Five Nights at Freddys هستیم.

معرفی بهترین بازی های ترسناک موبایل

روزنامه هفت صبح در ادامه نوشت: این در حالی است که موبایل های هوشمند هر روز در حال پیشرفت هستند و استودیو های بازی سازی موبایل نیز از این فرصت برای ساخت آثار مختلف ترسناک استفاده می نمایند. در ادامه به سراغ تعدادی از بهترین بازی های ترسناک اندروید رفته ایم که بعضی از آن ها می توانند به راحتی شما را در داستان خودشان غرق نمایند و در بعضی دیگر نیز باید با همکاری دوستان خود از دست یک قاتل زنجیره ای فرار کنید.

Detention

یکی از مهم ترین ویژگی های یک اثر ترسناک روایتی است که بازی آن را تعریف می نماید. بازی Detention مربوط به حکومت نظامی کشور تایوان در سال 1960 است و شما در بازی کنترل دو دانش آموز را برعهده دارید که برای کشف یک حقیقت وارد یتیم خانه ای قدیمی می شوند. پس از ورود به این یتیم خانه طولی نمی کشد که متوجه حبس شدن خود در این مکان می شوند.

حال باید با آنالیز سرنخ ها راهی را برای خروج از این مکان عجیب پیدا نمایند. اگر از علاقه مندان آثار شرقی باشید، قطعا متوجه تم گرافیکی و همچنین فضاسازی شرقی بازی می شوید که یاری بسیار زیادی در القای حس ترس به مخاطب می نماید. تیم سازنده با طراحی دقیق یک محیط ترسناک توانسته جو حاکم بر بازی را تا انتهای آن همراه مخاطب کند. همچنین موسیقی های بازی که تلفیقی از ساز آسیایی و راک است، حس عجیب بازی را دوچندان می نماید.

Five Night at Freddy

یکی از آثاری است که با انتشار نسخه اول خود هواداران بی شمار سبک وحشت را به سمت خود جذب کرد. در هر یک از نسخه های بازی شما در نقش یک کاراکتر در یک محیط بسته قرار می گیرید و باید مراقب حملات ناگهانی عروسک های شیطانی باشید.

به عنوان مثال داستان نسخه اول بازی در رابطه با یک پیتزافروشی به نام فردی فزبر بود که بازیکن ها باید به عنوان نگهبان، شب را در آن سپری می کردند. در این رستوران عروسک های مکانیکی ترسناکی وجود دارند که در شب به حرکت در می آیند و هدف اصلی بازیکن ها این است که دوربین های مداربسته پیتزافروشی را چک نمایند تا با مشاهده حرکات این موجودات ترسناک، خود را از خطر آن ها در امان نگه دارند.

Dead by Daylight

یکی دیگر از بهترین بازی های ترسناک اندروید است که شما را وارد یک رقابت پنج نفره آنلاین می نماید که یک نفر در نقش قاتل و چهار نفر دیگر بازمانده ها هستند. اگر شما در نقش یکی از بازمانده ها باشید، باید به یاری دیگر بازیکنان موتور های برق را روشن کنید تا دروازه برای فرار باز گردد. بازی در نقش قاتل هم جذابیت بیشتری دارد و باید جلوی فرار بازماندگان را بگیرید.

به عنوان مثال می توانید با قرار دادن تله در مکان مناسب آن ها را گیر انداخته و روی قلاب های گوشت قرار دهید. هر زمان که این اتفاق رخ دهد، بازمانده ها فرصت کوتاهی را برای نجات هم تیمی خود دارند؛ زیرا از دست دادن او بازی را سخت تر می نماید و می توان گفت بازی به شدت به کار گروهی وابسته است.

Slender Man

دیگر کمتر کسی را می توان پیدا کرد که نام اسلندرمن را در دنیای بازی های ویدئویی نشنیده باشد. سال 2012 با انتشار بازی Slender: The Eight Pages این کاراکتر شناخته و از آن روز به بعد بازی های مختلفی بر اساس این شخصیت ساخته و منتشر شد. موبایل نیز از این قاعده مستثنا نبود و با انتشار Slender Man Dark Forest مخاطب های این پلتفرم را نیز جذب خود کرد.

در این نسخه مانند بیشتر بازی های این مجموعه باید تعدادی کاغذ مرموز را در یک جنگل مه گرفته و تاریک پیدا کنید. البته در این جنگل تنها نخواهید بود و با پیدا کردن اولین کاغذ، اسلندرمن هم به دنبال گیر انداختن شما می افتد. این موضوع با موسیقی هولناکی که دارد استرس عجیبی را به شما منتقل می نماید.

Paranormal Territory

بازی اندروید Paranormal Territory شما را در نقش مردی قرار می دهد که بعد از بازگشت از محل کار خود متوجه ناپدید شدن همسر و فرزند خود می گردد. ظاهر خانه مانند قبل نیست و اتفاقات عجیب وغریبی مانند پدیدار شدن ناگهانی متن هایی روی دیوار یا عجیب تر از آن شبح های سیاهی هستند که در خانه گاه وبی گاه پرسه می زنند.

با کمی دقت در شبح ها متوجه شبیه بودن آن ها به همسر و فرزند خود می شوید. نکته جالب در رابطه با بازی این است که زمانی که آن را به اتمام می رسانید، با یکسری نکته مقدار شجاعت شما را در طول بازی بیان می نماید که در نوبه خود بسیار جذاب است.

White Night

یکی دیگر از بازی های داستان محوری که پس از عرضه پیروز برای پی سی نسخه اندروید آن نیز منتشر شد، عنوان White Night است. این بازی مانند بیشتر آثار ترسناک روایتی کلیشه ای دارد و شما در نقش مردی پس از اینکه در جاده تصادف می نماید به اجبار وارد یک عمارت عظیم و ترسناک می شوید.

بازی درست از جایی شروع می گردد که شما از خودرو به زحمت بیرون آمده و باید به حالت آهسته راه خود را پیدا کنید که درنهایت به همان عمارت عظیم می رسید. کل روایت بازی در این خانه رخ می دهد. یکی از المان های اصلی در داستان دست نوشته هایی است که در گوشه وکنار خانه قرار دارند و به طور دقیق تر اگر آن ها را نخوانید عملا چیزی از داستان بازی را متوجه نخواهید شد.

منبع: فرارو
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1510

به "معرفی بهترین بازی های ترسناک موبایل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین بازی های ترسناک موبایل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید