مریوان برترین مکان برای برگزاری تئاتر خیابانی است

به گزارش مجله گیتی رو، خبرنگاران/کردستان فرماندار مریوان گفت: بنا بە اظهار متخصصان امر، شهر مریوان بە عنوان یک شهر مرزی برترین نقطە و مکان و جامعە برای اجرای تئاتر خیابانی است.

مریوان برترین مکان برای برگزاری تئاتر خیابانی است

آرتیکاس اقبال امروز (5آبان) در افتتاحیە جشنوارە تئاتر خیابانی مریوان اظهار کرد: بسیار خرسندیم از اینکە شاهد برپایی آیین افتتاحیە پانزدهمین جشنوارە تئاتر خیابانی مریوان هستیم.

وی مطرح کرد: سالیان درازی است تئاتر خیابانی مریوان در حال برگزاری است و خوشبختانە امروز شاهد آن هستیم کە بە این جشنوارە اهمیت دادە می گردد.

اقبال اضافه نمود: مردم امروزە برای تئاتر خیابانی مریوان بە عنوان موضوعی همەگیر اهمیت قائل هستند و همە مردم آن را درک کردەاند کە تئاتر چیست و چگونە از آن بهرەمند شوند.

وی گفت: تئاتر بە عنوان مادر هنرها، یکی از تاثیرگذارترین هنرها است کە ارتباط مستقیم و همزمان و دو سویەای با بازیگر و تماشاچی دارد و این موهبتی است کە مردم مریوان از آن بهرەمند هستند.

اقبال ادامە داد: مریوان بە عنوان شهری مرزی برترین نقطە و مکان و جامعە برای اجرای تئاتر خیابانی است و مردم آن را درک کردە و با آن ارتباط برقرار می نمایند.

وی مطرح کرد: امیدواریم بتوانیم در آیندە برنامەهای پربارتر و غنی تری را با توجە بە پتانسیل موجود در مریوان داشتە باشیم.

اقبال در انتها از زحمات هنرمندان تشکر کرد و یادآور شد: باید بە هنرمندانی کە با هنر خود سبب نشاط و هم افزایی در جامعە می گردد، بها دادە گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1953

به "مریوان برترین مکان برای برگزاری تئاتر خیابانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مریوان برترین مکان برای برگزاری تئاتر خیابانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید