مردم روی دیگر زندگی را تجربه نمایند

به گزارش مجله گیتی رو، رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور با اشاره به اینکه ویروس کرونا بسیاری از رسوم و فرهنگ ها را که قرن ها بر روابط خانوادگی حاکم بوده متوقف نموده است، گفت: ما تا به امروز در زندگیمان از انواع امکانات و تفضلات الهی برخوردار بوده ایم. مشیت الهی بر این نهاده شد؛ ویروس کوچک کرونا دنیا را تکان دهد و این خود نشانه قدرت لایزال الهی است.

مردم روی دیگر زندگی را تجربه نمایند

به گزارش خبرنگاران محمد حاتمی اظهار کرد: ما تا به امروز در زندگیمان از انواع امکانات و تفضلات الهی برخوردار بوده ایم. مشیت الهی بر این نهاده شد ویروس کوچک کرونا دنیا را تکان دهد و این خود نشانه قدرت لایزال الهی است.

وی ادامه داد: ویروسی به این کوچکی بسیاری از ارزش ها را دگرگون کرد. این ویروس، بسیاری از رسوم و فرهنگ ها را که قرن ها بر روابط خانوادگی حاکم بوده متوقف نموده است.

رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور گفت: اکنون مردم روی دیگری از زندگی را تجربه می نمایند، گونه ای از زندگی که ارتباط اجتماعی محدود است؛ در منزل بمانیم؛ رسم دیده بازدید عید نوروز را متوقف کنیم. زندگی در منزل جریان دارد. هنر انسان این است، زندگی را در درون خانواده شیرین کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور، وی همچنین با اشاره به سبک زندگی جدید، اعلام کرد: در مدتی که منزل هستیم، ارتباطات و سرگرمی های جدیدی در خانه ایجاد کنیم. اعتماد به نفس، امید و شادمانی را در سبک زندگی جدید بیافرینیم، انسان خلاق است. اکنون این فرصت در اختیار ماست، خلاقانه در خانه بمانیم و زندگی بانشاطی داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 970

به "مردم روی دیگر زندگی را تجربه نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم روی دیگر زندگی را تجربه نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید