فونسکا: برای برد به ترکیه سفر نموده ایم، شرایط جدول اهمیتی ندارد!

به گزارش مجله گیتی رو، پائولو فونسکا شرایط فعلی تیم پایتخت ایتالیا را خوب ارزیابی می نماید.

فونسکا: برای برد به ترکیه سفر نموده ایم، شرایط جدول اهمیتی ندارد!

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران، پائولو فونسکا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل باشاک شهیر در هفته پنجم از مرحله گروهی رقابت های لیگ اروپا، درباره شرایط خوب مردان پایتخت ایتالیا توضیحاتی داد.

سرمربی تیم فوتبال رم گفت: به شرایط جدول رده بندی اهمیت نمی دهیم. شاید مساوی هم برای ما خوب باشد، اما رم همواره برای برد به میدان می رود. باشاک شهیر از زمان بازی رفت با ما دیگر متحمل باخت نشده است. بازی دشواری خواهد بود، چون آنها در بهترین فرم خود هستند. علاوه بر این در خانه بازی می نمایند و برای شان هم بازی مهمی است. با این حال رم برای برد به ترکیه آمده است.

وی در ادامه اضافه کرد: اوندر مقابل تیم سابق خود قرار می گیرد و برای همه حضور او در این ملاقات جالب است. در نهایت من هستم که در خصوص ترکیب نهایی تصمیم می گیرم. آینده درخشانی در انتظار اوندر و چتین است. آنها هر روز در حال پیشرفت هستند و اهمیت زیادی برای ما دارند.

فونسکا همچنین گفت: پاستوره و فلورنتزی به دلیل مصدومیت در کنار ما نیستند، اما غیبت ژوان ژسوس به دلایل فنی است. در بازی های اروپایی احتیاج نیست تمام بازیکنان با تیم سفر نمایند.

سرمربی رم در انتها توضیح داد: به برد در این بازی احتیاج داریم. کسب سه امتیاز بسیار مهم است، بنابراین رم تیمی خواهد بود که حمله می نماید. تغییرات زیادی نسبت به بازی قبل نداریم. نهایتاً دو تغییر در ترکیب خواهیم داشت. احتمالاً اوندر به جای کلایورت و اسپیناتزولا به جای فلورنزی به میدان می فرایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 651

به "فونسکا: برای برد به ترکیه سفر نموده ایم، شرایط جدول اهمیتی ندارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فونسکا: برای برد به ترکیه سفر نموده ایم، شرایط جدول اهمیتی ندارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید