فردا؛ هوای تهران ناسالم برای گروه های حساس

به گزارش مجله گیتی رو، تهران (پانا) - طبق اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، حاکمیت جو نسبتاً آرام تا صبح روز یکشنبه (14 فروردین 1400) همراه با افزایش تردد خودروها، سبب افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد که برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس در بعضی منطقه ها پرتردد را در پی خواهد داشت.

فردا؛ هوای تهران ناسالم برای گروه های حساس

پیش بینی های صورت گرفته در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که در صبح روز شنبه (13 فروردین 1401) با وزش باد مؤثر، کیفیت هوا در بیشتر منطقه ها در محدوده قابل قبول قرار خواهد گرفت.

کاهش تندی باد در طول روز پراکندگی آلاینده ها را تا حدودی محدود خواهد نمود. این شرایط جوی تا اواخر وقت شنبه ادامه خواهد داشت و با افزایش ترافیک، افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا در بعضی منطقه ها پرتردد پیش بینی می گردد.

حاکمیت جو نسبتاً آرام تا صبح روز یکشنبه (14 فروردین 1400) همراه با افزایش تردد خودروها سبب افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد و برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس در بعضی منطقه ها پرتردد را در پی خواهد داشت. کاهش تندی باد در طول روز سبب تجمع آلاینده ها خواهد شد.

شایان ذکر است با تداوم این شرایط جوی تا ساعات پایانی یکشنبه همراه با افزایش ترافیک شامگاهی، تجمع آلاینده ها و برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس در بیشتر منطقه ها پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

آلاینده شاخص هوای مرکز طی 24 ساعت گذشته ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با میانگین 84 بود و کیفیت هوای مرکز در شرایط قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم اکنون نیز ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با میانگین 83 است و کیفیت هوا در محدوده قابل قبول واقع شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 خرداد 1401 بروزرسانی: 18 خرداد 1401 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2143

به "فردا؛ هوای تهران ناسالم برای گروه های حساس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا؛ هوای تهران ناسالم برای گروه های حساس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید