عید ما از الان آغاز شده است، شاید یقه بازیکنانم را بگیرم!

به گزارش مجله گیتی رو، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در هفته دوم از مرحله دوم لیگ برتر فوتسال امروز دوشنبه برابر کراپ الوند به پیروزی 7 بر صفر رسید. این نتیجه در حالی رقم خورد که حمید احمدی ملی پوش گیتی پسند از این تیم کنار گذاشته شده است.

عید ما از الان آغاز شده است، شاید یقه بازیکنانم را بگیرم!

وحید شمسایی سرمربی گیتی پسند در انتها این مسابقه ابتدا در مورد دلیل کنار گذاشتن حمید احمدی از این تیم گفت: شرایط روحی حمید احمدی با ما سازگار نبود. به حمید گفتم به خودت بیا ولی گوش نکرد. احساس کردم او به تیم ما نمی خورد. بدون حمید جلو می رویم.

وی اضافه نمود: ما باید از اشتباهاتمان درس بگیریم. هفته گذشته به مس باختیم و مس به ما درس داد.

شمسایی در مورد اینکه کراپ تیم ضعیفی نبوده که گیتی پسند به آن هفت گل بزند، تاکید نمود: اصلاً و ابداً چیزی به اسم تیم ضعیف نداریم. کراپ بازیکنان ملی پوش دارد. سرمربی این تیم هم رضا لک است که با گیتی پسند قهرمان لیگ ایران شده. بچه های ما در این مسابقه سیر نشدند. البته شاید در برخی موارد یقه برخی از بازیکنانم را بگیرم چون موقعیت های بالای 90 درصد را هم گل نکردیم. خدا کند که قدر بدانند و فردا برایمان مصیبت نشود!

سرمربی تیم گیتی پسند در مورد درخشش سعید احمدعباسی و به ثمر رساندن چهار گل در این مسابقه، تاکید نمود: سعید هم مثل بقیه بازیکنان، عظیم است. به او گفتم که اگر قدر خودت را بدانی با هم پستی هایت فاصله داری؛ البته با احترام به تمام بازیکنان. از روزی که کار دکترای سعید درست شد، گلزنی هایش هم آغاز شد. با این حال اول گیتی پسند مهم است و بعد گلزنی بازیکنان.

شمسایی درباره برنامه هایش برای هشت هفته به جامانده لیگ یادآور شد: فعلاً خوش می گذرانیم! شش، هفت روز به بازیکنان استراحت می دهیم. عید ما از الان آغاز شده است. بین مسابقات به تهران می رفتم و بر می گشتم چون خانواده ام تهران است ولی بعد از چهار ماه می روم به مادر و خانواده ام برسم تا با فکر و انرژی جدید برگردیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1623

به "عید ما از الان آغاز شده است، شاید یقه بازیکنانم را بگیرم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عید ما از الان آغاز شده است، شاید یقه بازیکنانم را بگیرم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید