خطیر: تاج در برطرف محرومیت دو بازیکن استقلال نقشی نداشت، 4 بازیکن طلبشان را بخشیدند

به گزارش مجله گیتی رو، معاون باشگاه استقلال تهران گفت: آقای تاج در برطرف محرومیت سجاد آقایی و الهیار سجادمنش دست نداشته است.

خطیر: تاج در برطرف محرومیت دو بازیکن استقلال نقشی نداشت، 4 بازیکن طلبشان را بخشیدند

به گزارش خبرنگاران، علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره بازی این تیم با السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: امروز استقلال، استقلال تهران نیست و استقلال ایران است و امیدوارم همه طرفداران خوب فوتبال ایران به این بازی بیایند و تیم استقلال ایران را تشویق و حمایت نمایند تا بتوانیم السد را در تهران شکست دهیم. امید داریم تا در قطر هم پیروز میدان باشیم تا این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

او درباره حاشیه های پیش آمده از سوی هوارداران اظهار کرد: هفته پیش که ما AFC بودیم، باشگاه استقلال 80 هزار دلار جریمه شد بابت همین حاشیه های پیش آمده و با دلار امروز چیزی حدود 800 میلیون تومان می گردد! از هواداران می خواهیم وقتی به استادیوم می آیند از این مسائل پرهیز نمایند چون جریمه مالی این مساله یک بحث است و موضوع اصلی این است که ما سر این مساله یک بار تذکر گرفته ایم و اگر یک بار دیگر این مساله تکرار گردد امکان دارد از بازی کردن در استادیوم خانگی محروم شویم. خواهشم از تماشاگران خوب و فهیم ایران این است که این مساله را رعایت نمایند، چون علاوه بر این محرومیت های مالی که دارد، محرومیت منع حضور تماشاگران در استادیوم نیز وجود دارد.

وی در مورد بازی برابر السد در استادیوم آزادی، بیان کرد: با کوشش بازیکنان استقلال و با درایت سرمربی خوب این تیم یعنی وینفرد شفر و حمایت پرشور همه تماشاگران عزیز و با لطف و عنایت حضرت حق ان شاء الله استقلال تیم پیروز این میدان خواهد بود و ما به سلامت از این مرحله عبور خواهیم کرد که بتوانیم ستاره سوم باشگاه استقلال و قهرمانی در آسیا را تکرار کنیم.

خطیر در مورد شارژهای مالی و حمایت های مالی نیز، اظهار کرد: بازیکنان تیم ما در صورت برد در این مسابقه مهم پاداش های خوبی را دریافت خواهند کرد.

معاون باشگاه استقلال در مورد برطرف محرومیت سجاد آقایی و الله یار صیاد منش نیز، بیان کرد: این مساله با حضور رییس فدراسیون فوتبال در تمرین باشگاه استقلال و تماس ایشان رخ داده است و این هجمه ایجاد گردیده است که رییس فدراسیون فوتبال درباره این مساله پادرمیانی نموده است که این اتفاق اصلا وجود ندارد. برای آقای تاج دو تیم استقلال و پرسپولیس به یک شکل و برابرند. چنین مساله ای وجود ندارد و می توانید این را از کمیته اخلاق نیز سوال کنید. تبرئه این بازیکنان برای هفته قبل بوده است. در جلسه ای که برگزار گردیده بود، ما از بازیکنان خود دفاع کردیم و دو این بازیکن گفته های خودشان را در این جلسه اظهار کردند. قضات نیز متقاعد شدند که اتفاقی رخ نداده است. اما این خبر را رییس فدراسیون فوتبال اظهار داشت نه این که ایشان بیاید و پادرمیانی نموده و از سوی ایشان این مساله برطرف گردد. چون هفته پیش تعطیل بود و عید قربان بود آقای تاج خبر محرومیت این دو بازیکن را اظهار داشت.

وی در ادامه صحبت هایش با رادیو تهران به سفر مالزی و جلسات AFC اشاره نمود و گفت: ما با بخش مالی AFC جلسه ای را برگزار کردیم درباره این که چطور می توانیم پول های مان را بگیریم و با بخش حقوقی نیز سر جرایم صحبت هایی را انجام دادیم و در کل این صحبت ها رضایت بخش و خوب بود. ما تمام کوشش مان بر این است تا سی ویک آگوست تمام بدهی های خود را پرداخت کنیم. یک کمیته ای در باشگاه تشکیل گردیده است که در زمینه پرداخت بدهی ها و تسویه حساب با طلبکاران است که تا دیروز هم چهار، پنج بازیکن بدهی های خود را بخشیدند مثل آقای برهانی، امیر حسین صادقی، وحید طالب لو و آندرانیک تیموریان و جا دارد که در این جا از آن ها تشکر کنم که قسمت عظیمی از طلب های خودشان را بخشیدند. ما امیدوارم تا روز جمعه تامین منابع کنیم و بتوانیم در تمام مسائلی که مرتبط با بحث مجوز حرفه یی است حداقل در قسمت مالی آن حلش کنیم. ان شاء الله که اتفاقات خوبی برای باشگاه استقلال رخ دهد.

او در انتها گفت : من از تماشاگران استقلالی و هم چنین از تماشاگران پرسپولیسی و ایرانی این تقاضا را دارم که با حضورشان تیم فوتبال استقلال را حمایت نمایند و از آوردن هر گونه مسائل متفرقه مانند ترقه و لیزر و چیزهایی که منجر به جریمه باشگاه می گردد، پرهیز و خودداری نمایند. ان شاء الله که بتوانیم با حمایت این تماشاگران و دعای خیرشان و هم چنین بینندگان تلویزیون و با عنایت از حق بتوانیم در بازی امشب (دوشنبه) موفق شویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 139

به "خطیر: تاج در برطرف محرومیت دو بازیکن استقلال نقشی نداشت، 4 بازیکن طلبشان را بخشیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیر: تاج در برطرف محرومیت دو بازیکن استقلال نقشی نداشت، 4 بازیکن طلبشان را بخشیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید