طرح های تحقیقاتی و درمانی در حوزه دیابت مورد حمایت قرار می گیرند

به گزارش مجله گیتی رو، خبرنگاران/یزد نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با اشاره شرایط استان یزد در حوزه دیابت اظهار کرد: طرح های تحقیقاتی و درمانی قابل توجیه در حوزه دیابت مورد حمایت قرار می گیرند.

طرح های تحقیقاتی و درمانی در حوزه دیابت مورد حمایت قرار می گیرند

محمدصالح جوکار در ملاقات با رئیس و معاون جهاد دانشگاهی استان یزد با اشاره به طرح های این مجموعه در حوزه پزشکی بیان نمود: در حوزه دیابت هر کاری که این مجموعه بخواهد انجام دهد را به صورت کامل حمایت می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه شرایط یزد در حوزه دیابت خوب نیست اعلام کرد: با وجودی که مرکز دیابت دانشگاه علوم پزشکی در استان یزد مشغول به فعالیت است ولی با توجه به شرایط استان هرچقدر در این حوزه سرمایه گذاری کنیم لازم و برای استان مفید است.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در این حوزه هر اقدامی که قابل توجیه باشد و بتواند به توسعه درمانی استان و درمان و به ویژه پیشگیری دیابت در استان یاری کند مورد استقبال قرار می گیرد.

جوکار بر ضرورت توجه هرچه بیشتر به پیشگیری از بیماری های غیرواگیر به ویژه دیابت در استان تاکید نمود و گفت: قطعا پیشگیری مقدم بر درمان است و باید به گونه ای عمل کنیم که بتوانیم جلوی ابتلا به این بیماری ها را در بخشی از جامعه بگیریم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از دفتر نماینده یزد، فاطمه سعادت جو رئیس جهاد دانشگاهی استان یزد هم در این ملاقات به بیان توضیحاتی در ارتباط با طرح ها و اقدامات این مجموعه در حوزه های مختلف به ویژه پزشکی پرداخت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1720

به "طرح های تحقیقاتی و درمانی در حوزه دیابت مورد حمایت قرار می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح های تحقیقاتی و درمانی در حوزه دیابت مورد حمایت قرار می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید