بازسازی منزل: شهرداری تهران مکلف به فراهم آوردن تسهیلات برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی شد

به گزارش مجله گیتی رو، سخنگوی شورای شهر تهران از مکلف کردن شهرداری تهران به فراهم آوردن تسهیلات برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی اطلاع داد.

بازسازی منزل: شهرداری تهران مکلف به فراهم آوردن تسهیلات برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی شد

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران درباره صحن امروز شورای شهر اظهارداشت: در این جلسه کلیات طرح بهبود شرایط حمل و نقل با بازگشایی مدارس در شرایط کاهش شیوع کرونا به تصویب رسید.

وی اضافه کرد: این طرح شهرداری تهران را مکلف کرد که نسبت به کاهش سرفاصله زمانی قطار های مترو در کلیه خطوط به وسیله افزایش بهره وری، مدیریت زمان و مدیریت ناوگان در پیک سفر های روزانه نسبت به وضع موجود جهت دستیابی به ظرفیت 2 میلیون جابه جایی روزانه و اورهال حداقل 68 دستگاه واگن مترو تا خاتمه سال اقدام کرد.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: بعلاوه در این طرح آمده که شهرداری مکلف است نسبت به افزایش تعداد ناوگان اتوبوسرانی به حداقل 3000 دستگاه فعال به منظور دستیابی به حداقل 2 میلیون جابجایی به وسیله ورود و بکارگیری 200 دستگاه اتوبوس تازه، یاری به بازسازی و اورهال اساسی 600 دستگاه اتوبوس شامل 300 دستگاه اتوبوس تک کابین بخش خصوصی و 300 دستگاه اتوبوس دو کابین با اولویت ناوگان خارج از مدار بهره برداری برنامه ریزی ها کند.

نادعلی اظهار داشت: در این طرح نگاهی هم به بخش تاکسیرانی شهر تهران شده و شهرداری مکلف شد نسبت به فراهم آوردن تسهیلات وام مقرون به صرفه قیمت برای صاحبان تاکسی های شهر تهران به منظور نوسازی حداقل 7000 دستگاه و بازسازی 3000 دستگاه تاکسی تا خاتمه سال برنامه ریزی و اقدام کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1962

به "بازسازی منزل: شهرداری تهران مکلف به فراهم آوردن تسهیلات برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازسازی منزل: شهرداری تهران مکلف به فراهم آوردن تسهیلات برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی منزل: شهرداری تهران مکلف به فراهم آوردن تسهیلات برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید