سیمئونه: یک مشکل تکراری گریبان اتلتیکومادرید را گرفته است

به گزارش مجله گیتی رو، سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید از نمایش شاگردانش در بازی های اخیر از جمله باخت خانگی مقابل مایورکا راضی نیست.

سیمئونه: یک مشکل تکراری گریبان اتلتیکومادرید را گرفته است

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال اتلتیکومادرید برای اولین بار در فصل جاری لالیگا متحمل شکست خانگی شد، اتفاقی که شب گذشته (شنبه) با نتیجه 2 بر یک مقابل مایورکا رخ داد و مانع از بازگشت روخی بلانکو به رده دوم جدول شد.

دیه گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید در انتها بازی گفت: پیدا کردن توضیح برای رخ دادن یکسری اتفاقات تکراری سخت است. اما ما مسئول رخ دادن این اتفاقات هستیم. پس الان زمان آن است که اتفاقات رخ داده را بازبینی و اشتباهاتی که مرتکب شده ایم را تصحیح کنیم. حریف دو توپ روی دروازه ما فرستاد که هر دوی آنها گل شد. قبلاً از این اتفاقات رخ نمی داد و حالا این داستان مدام دارد تکرار می شود.

سرمربی آرژانتینی روخی بلانکو ادامه داد: من از تیمم تمرکز بیشتری می خواهم. البته در نیمه دوم اوضاع بهتر شد اما ما نتوانستیم آنطور که می خواستیم بازی را کنترل کنیم. تنها راه برطرف کردن مسائل مان پیروزی است. برنده که شوید، حال تیم خوب می شود و کلی اتفاق مثبت رخ می دهد. همه بازیکنان من سخت کار کردند و به همین دلیل نتیجه ای که رقم خورد مایه تأسف است و این هم یک واقعیت است. حالا باید فوراً خودمان را برای بازی بعدی (در خانه پورتو در هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا) آماده کنیم، بازی ای که برای صعودمان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا حیاتی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2073

به "سیمئونه: یک مشکل تکراری گریبان اتلتیکومادرید را گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمئونه: یک مشکل تکراری گریبان اتلتیکومادرید را گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید