سیستم مورد احتیاج برای اجرای اساسینز کرید میراژ اعلام شد

به گزارش مجله گیتی رو، اگر شما از هواداران مجموعه اساسینز کرید (Assassins Creed) باشید تا الان در خصوص بازی نو این مجموعه یعنی میراژ (Mirage) اطلاع دارید. بازی ای که قرار است به اساسینز کریدهای قدیمی وفادار بوده و حس چند بازی اول این مجموعه را به هواداران القا کند. حال شرکت سازنده تصمیم گرفته تا سیستم مورد احتیاج برای اجرای این بازی را اعلام کند.

سیستم مورد احتیاج برای اجرای اساسینز کرید میراژ اعلام شد

چیزی تا عرضه بازی اساسینز کرید میراژ در زمستان باقی نمانده و شرکت سازنده نیز در کوشش است تا هواداران را بیش از پیش برای این بازی مشتاق کند. میراژ بیشتر شبیه اساسینز کریدهای دوران اتزیو (Ezio) بوده و قرار است یک حس نوستالژی را برای هواداران داشته باشد. در نتیجه شما با یک تجربه بسیار جالب روبرو خواهید بود.

دنیای بازی چندان بزرگ نیست با این حال یوبیسافت (Ubisoft) تمام کوشش خود را نموده تا میراژ جزئیات بسیار زیادی داشته باشد. اگر کمی دقت کنید دنیای بازی شباهت زیادی به بازی اساسینز کرید رولیشنز (Assassins Creed Revelations) دارد که این شباهت هم به علت شهرهای این دو بازی است. رولیشنز در کنستانتینو پولی (Constantinopole) یا همان استانبول امروزی جریان داشت. بازی میراژ نیز در بغداد جریان دارد که این دو شهر از لحاظ محیطی شباهت های زیادی به هم دارند.

مانند بازی های اولیه اساسینز کرید، میراژ نیز تمرکز زیادی روی پارکور و حرکت کرکتر اصلی دارد. در نتیجه هواداران بازی های کلاسیک اساسینز کرید از آن لذت خواهند برد. همینطور اینکه این بازی از حالت نقش آفرینی خالص فاصله گرفته و بیشتر به حالت داستانی در آمده است. هواداران نیز بسیار از این موضوع استقبال نموده و منتظر عرضه آن هستند. حال یوبیسافت تصمیم گرفته که سیستم مورد احتیاج این بازی را منتشر کند.

سیستم مورد احتیاج برای اجرای بازی اساسینز کرید میراژ

همانطور که انتظار می رفت بازی میراژ یک بازی سنگین نیست. در نتیجه برای تجربه آن شما احتیاج به برترین سخت افزار بازار ندارید و با یک دستگاه معمولی هم می توانید این بازی را به راحتی اجرا کنید. یوبیسافت نیز بهینه این بازی را طراحی نموده و تمام کوشش خود را نموده تا گیمرهای زیادی بتوانند میراژ را تجربه نمایند.

حداقل سیستم مورد احتیاج برای تجربه میراژ (رزولوشن 1080 با حالت Low و نرخ فریم 30)

  • پردازنده اصلی: Intel Core i7-4790K یا AMD Ryzen 5 1600
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB یا AMD Radeon RX 570 4GB یا Intel Arc A380 6GB
  • رم: 8 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 10
  • حافظه مورد احتیاج: 40 گیگابایت از نوع حافظه جامد (SSD)

سیستم پیشنهادی برای تجربه میراژ (رزولوشن 1080، حالت High و نرخ فریم 60)

  • پردازنده اصلی: Intel Core i7-8700K یا AMD Ryzen 5 3600
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti 6GB یا AMD Radeon RX 5600 XT 6GB یا Intel Arc A750 8GB
  • رم: 16 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 10
  • حافظه مورد احتیاج: 40 گیگابایت از نوع حافظه جامد (SSD)

سیستم پیشنهادی برای علاقه مندان (رزولوشن 1440p، حالت High و نرخ فریم 60)

  • پردازنده اصلی: Intel Core i7-9700K یا AMD Ryzen 7 3700X
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce RTX 2070 8GB یا AMD Radeon RX 5700 XT 8GB یا Intel Arc A770 8GB
  • رم: 16 گیگابایت حالت دو کاناله
  • سیستم عامل: ویندوز 10
  • حافظه مورد احتیاج: 40 گیگابایت از نوع حافظه جامد (SSD)

سیستم پیشنهادی برای تجربه بازی روی بالاترین حالت ممکن (رزولوشن 4K، حالت Ultra و نرخ فریم 60)

  • پردازنده اصلی: Intel Core i5-11600K یا AMD Ryzen 5 5600X
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce 3080 10GB یا AMD Radeon RX 6900 XT 16GB
  • رم: 16 گیگابایت حالت دو کاناله
  • سیستم عامل: ویندوز 10
  • حافظه مورد احتیاج: 40 گیگابایت از نوع حافظه جامد (SSD)

همانطور که می بینید سخت افزار مورد احتیاج برای این بازی چندان سنگین نیست. به علت اینکه این بازی به گستردگی عناوین اخیر اساسینز کرید نیست و در نتیجه فشار چندانی به دستگاه شما نمی آورد. با این حال خیلی هم سبک نیست. در نتیجه باید در نظر داشته باشید که برای یک تجربه خوب از این بازی باید سیستم نسبتاً به روز و بهینه ای داشته باشید.

به طور کلی چند نکته دیگر هم وجود دارد. اول اینکه این سیستم های ذکر شده برای کامپیوترهای کامل هستند. در نتیجه اگر شما تصمیم دارید این بازی را روی لپتاپ تجربه کنید حتماً از روی بنچمارک (Benchmark) آنالیز کنید که کارت گرافیکی شما معادل چیزی که در این فهرست وجود دارد هست یا نه. دوم اینکه بازی اساسینز کرید میراژ پس از عرضه امکان دارد بهینه تر شده و با بعضی مادها برای سخت افزارهای ضعیف تر هم بهینه گردد.

بازی اساسینز کرید میراژ بیشتر حالت داستانی داشته و در نتیجه شما احتیاج به نرخ فریم خیلی بالا ندارید. با این حال انیمیشن های این بازی بسیار زیاد بوده که با نرخ فریم بالاتر تجربه بهتری هم خواهید داشت. در نتیجه پیشنهاد ما به شما این است که در صورت عرضه بازی حتماً راهنمای برترین تنظیمات آن را مطالعه کنید تا با سخت افزار معمولی هم نرخ فریم بالایی را دریافت کنید.

بازی اساسینز کرید از این نظر برای یوبیسافت اهمیت دارد که می تواند جهت عناوین بعدی اساسینز کرید را معین کند. در این مدت اساسینز کرید از ریشه های خود فاصله زیادی گرفته و تبدیل به یک بازی نقش آفرینی کامل شده است. آخرین بازی این مجموعه یا همان والهالا (Valhalla) توانست موفقیت نسبتاً خوبی کسب کند و نظر منتقدین را به خود جلب کند.

با این حال هواداران قدیمی این مجموعه همچنان منتظر تجربه اصلی بازی های اساسینز کرید با کرکترهای دوست داشتنی قدیمی هستند. در نتیجه یوبیسافت نیز تصمیم گرفت که میراژ را به شکل یک بازی جداگانه عرضه کند. نکته اصلی اینجاست که میراژ نه تنها حس آشنایی به کاربران می دهد بلکه تعدادی مکانیک نو هم به بازی اضافه شده که می توانید تجربه اساسینز کرید را چندین برابر مجذوب کننده تر کند.

بازی اساسینز کرید میراژ در تاریخ 20 مهر (12 اکتبر) برای کنسول های نسل هشتم و نهم به همراه کامپیوتر عرضه خواهد شد. پس از عرضه آن یوبیسافت روی پروژه های بعدی این مجموعه تمرکز خواهد نمود که قرار است در دنیای اساسینز کرید تغییرات زیادی ایجاد بکند.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 شهریور 1402 بروزرسانی: 30 شهریور 1402 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2378

به "سیستم مورد احتیاج برای اجرای اساسینز کرید میراژ اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستم مورد احتیاج برای اجرای اساسینز کرید میراژ اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید