سریال اسپارتاکوس به وسیله خالق اصلی آن پس از 10 سال احیا می گردد

به گزارش مجله گیتی رو، فصل اول سریال اسپارتاکوس: خون و شن با الهام از داستان تاریخی گلادیاتور تراسیایی با بازی اندی ویتفیلد فقید که رهبری قیام بردگان را برعهده داشت، ساخته شد. پس از تشخیص ابتلای ویتفیلد به بیماری سرطان خون (لنفوم غیر هاجکین)، تهیه کنندگان، برنامه خود را برای فصل دوم به یک مینی سریال پیش عایدی با عنوان اسپارتاکوس: خدایان آرنا تغییر دادند.

سریال اسپارتاکوس به وسیله خالق اصلی آن پس از 10 سال احیا می گردد

از زمانی که شبکه استارز (Starz) برای اولین بار سریال محبوب اسپارتاکوس خود را به انتها رساند، 10 سال می گذرد و اکنون استیون اس. ده نایت، خالق اصلی این سریال، قرار است فصل نو اسپارتاکوس نو این سریال را راهنمایی کند.

استیون اس. ده نایت خالق سریال اسپارتاکوس

فصل اول سریال اسپارتاکوس: خون و شن با الهام از داستان تاریخی گلادیاتور تراسیایی با بازی اندی ویتفیلد فقید که رهبری قیام بردگان را برعهده داشت، ساخته شد. پس از تشخیص ابتلای ویتفیلد به بیماری سرطان خون (لنفوم غیر هاجکین)، تهیه کنندگان، برنامه خود را برای فصل دوم به یک مینی سریال پیش عایدی با عنوان اسپارتاکوس: خدایان آرنا تغییر دادند.

نقش اسپارتاکوس در نهایت با جایگزینی لیام مک اینتایر به تصویر کشیده شد و دو فصل بعدی این سریال، اسپارتاکوس: انتقام و اسپارتاکوس: جنگ نفرین شدگان ساخته شد.

فصل نو سریال اسپارتاکوس درباره چیست؟

لیام مک اینتایر در نقش اسپارتاکوس

در حالی که در انتها اسپارتاکوس: جنگ نفرین شدگان در سال 2013، شخصیت مک اینتایر به انتها خود رسید، به نظر می رسد که شبکه استارز هنوز کارش با این فرنچایز به انتها نرسیده است.

در اطلاعیه اخیر این شبکه، تعیین شده است که ده نایت برای احیای این درام تاریخی پیروز خود بازخواهد گشت. فصل نو قرار است با ماجرا های پس از شکست اسپارتاکوس و ارتش شورشی اش آغاز گردد و داستان نوی از خیانت، فریب و خون را به تصویر بکشد.

ادامه اسپارتاکوس چه خواهد شد؟

اسپارتاکوس: خون و شن، خط سیر داستان شخصیت اسپارتاکوس را برای هر کسی که با تاریخ واقعی زندگی او آشنا بود روشن کرد. پس از آزادی بردگان و گلادیاتور های خانواده باتیاتوس، اسپارتاکوس آغاز به جمع آوری ارتش خود کرد و ترس را در قلب جمهوری روم ایجاد کرد که در نهایت به نبرد علیه ژنرال رومی مارکوس لیسینیوس کراسوس در طول رویداد های فصل انتهای ختم می گردد.

تاریخ می گوید که جسد اسپارتاکوس پس از شکست نیروهایش هرگز پیدا نشد، قسمت آخر اسپارتاکوس: جنگ نفرین شدگان هم، همه امید ها را برای زنده ماندن شخصیت اصلی به باد داد. با در نظر گرفتن این انتها، احتمالا ده نایت در پی بازگرداندن اسپارتاکوس از دنیای مردگان نیست.

تاد لسانس در نقش ژولیوس سزار

با توجه به فرضیه اسپارتاکوس نو، احتمال بازگشت چهره های آشنا مانند ژولیوس سزار با بازی تاد لسانس بیشتر است. فصلی که بر فتح گال (Gaul) به وسیله سزار تمرکز می نماید و در نهایت او را به جایگاه امپراتور می رساند.

تأثیرات ماندگار شورش بردگان ناپیروز اسپارتاکوس نیز می تواند به شدت در چنین داستانی دیده گردد. با این حال، جالب است که ببینیم استارز چه چیزی برای بازگشت اسپارتاکوس در نظر گرفته است.

منبع: روزیاتو

منبع: فرادید
انتشار: 26 بهمن 1401 بروزرسانی: 26 بهمن 1401 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2295

به "سریال اسپارتاکوس به وسیله خالق اصلی آن پس از 10 سال احیا می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "سریال اسپارتاکوس به وسیله خالق اصلی آن پس از 10 سال احیا می گردد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال اسپارتاکوس به وسیله خالق اصلی آن پس از 10 سال احیا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید