رییس جمهور چین: در مهار کرونا به کاستی هایی داشتیم ، این بیماری اقتصاد چین را با مشکل روبرو نموده

به گزارش مجله گیتی رو، شی جین پینگ رییس جمهوری چین با بیان اینکه کاستی هایی در مهار ویروس کرونا وجود داشته است گفت، نواقص نظام مقابله با بحران های بهداشتی این کشور باید ترمیم گردد.

رییس جمهور چین: در مهار کرونا به کاستی هایی داشتیم ، این بیماری اقتصاد چین را با مشکل روبرو نموده

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

وی صبح شنبه از مردم و نهادهای چین خواست به مبارزه با ویروس کرونا که اقتصاد این کشور را با مشکل روبرو نموده است، ادامه دهند.

رییس جمهوری چین اضافه نمود: باید قوانین و مقررات مرتبط با بهداشت ملی، پیشگیری از بیماری های عفونی و همه گیر، فرایند درمان بیماری ها و حفاظت از حیوانات وحشی، بازنگری و قانون امنیت میکروبی تدوین گردد.

وی توضیح داد، شیوع ویروس کرونا نشان داد که کمبودها در زمینه های تحقیقاتی، مقابله با بحران های بهداشتی ، مدیریت چالش ها و ارزیابی مخاطرات و سامانه های نظارتی آشکار است و آمادگی در این خصوص کافی نیست.

کمیسیون بهداشت ملی چین صبح شنبه شمار مبتلایان به کرونا را 67 هزار و 100 نفر ذکر کرد و اضافه نمود که یکهزار و 526 نفر از این بیماران جان باخته اند و 8 هزار و 141 نفر درمان شده اند.

این کمیسیون توضیح داد، شمار معالجه شدگان در مقایسه با روز آدینه حدود یکهزار و 500 نفر افزایش یافته است.

ژاپن با 259 نفر بیشترین شمار مبتلایان به کرونا در خارج از چین را به خود اختصاص داده است و سنگاپور و هنگ کنگ به ترتیب با 67 و 56 مورد در رده های بعدی قرار دارند.

در این فهرست همچنین شمار مبتلایان تایلند 33 نفر، کره جنوبی 28 ، مالزی 19 ، تایوان ، آلمان 16 ، ویتنام 16 ، استرالیا 15، آمریکا 15، فرانسه 11 ، ماکایو 10، انگلستان 9 ، کانادا 8، امارات 8 ، فیلیپین 3، هند 3 ، ایتالیا 3 ، روسیه 2 ، اسپانیا 2، بلژیک 1، کامبوج1 ، مصر 1، فنلاند1 ، نپال1 ، سریلانکا 1 و سوئد 1 مورد اعلام شده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 989

به "رییس جمهور چین: در مهار کرونا به کاستی هایی داشتیم ، این بیماری اقتصاد چین را با مشکل روبرو نموده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس جمهور چین: در مهار کرونا به کاستی هایی داشتیم ، این بیماری اقتصاد چین را با مشکل روبرو نموده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید