رونمایی از گرافیک و هویت بصری جدید شبکه پنج

به گزارش مجله گیتی رو، این هویت بصری جدید در برگیرنده سه رنگ آبی، طلایی و ارغوانی با پس زمینه سفید استخوانی است. یک طرح اسلیمی برگرفته از نقوش اسلامی-ایرانی نیز بعنوان طرح شناسه، به رنگ های سه گانه هویت بصری شبکه پنج اضافه شده است.

رونمایی از گرافیک و هویت بصری جدید شبکه پنج

به گزارش باشگاه خبرنگاران خبرنگاران پویا، گرافیک قبلی این شبکه فقط شامل رنگ آبی بود که در تغییرات جدید دو رنگ گرم نیز به آن اضافه شده است .

در رنگ بندی هویت بصری تازه شبکه پنج، رنگ آبی بعنوان رنگ هسته گرافیک انتخاب شده است. این رنگ از خانواده رنگ های سرد با نماد رسانه ای آرامش ، صداقت و اعتماد است. رنگ طلایی نیز بعنوان رنگ متمم از خانواده رنگ های گرم است که نماد رسانه ای آگاهی، وسعت دید، شفافیت و ابتکار را تداعی می نماید. رنگ ارغوانی از طیف بنفش قرمز نیز بعنوان رنگ متمم دوم از خانواده رنگ های گرم است. این رنگ با توجه به حوزه ماموریت شبکه پنج در تهران و پایتخت، بعنوان نماد رسانه ای شکوه، عظمت و تعادل انتخاب شده است.

در گرافیک جدید، لوگوی شبکه پنج نیز تغییراتی نموده و به صورت متحرک(انیمیت) در آمده است. گوی مرکزی این لوگو، اساس گردش در وله های گرافیکی این شبکه را تشکیل می دهد. حرکت دورانی این گوی در یک زمینه مسطح با پایه رنگی سفید استخوانی ، بصورت نمادین، حرکت مداوم و پایداری رسانه ای را برای مخاطبان این شبکه تداعی می نماید.

هویت بصری جدید شبکه پنج از صبح روز 5شنبه و در آستانه جشن ملی 22 بهمن روی آنتن است.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1085

به "رونمایی از گرافیک و هویت بصری جدید شبکه پنج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از گرافیک و هویت بصری جدید شبکه پنج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید