دزدان دریایی کارائیب به Sea of Thieves می آیند

به گزارش مجله گیتی رو، وقتی استودیو Rare بازی Sea of Thieves را منتشر کرد، به خاطر کمبود محتوا در ابتدا و در زمان عرضه نتوانست توجه منتقدان و طرفداران را به شکل خاصی جلب کند. با این حال هر چه زمان سپری شد و سازندگان بیش از پیش از بازی حمایت کردند، پتانسیل های Sea of Thieves بیشتر نمایان شد و اکنون این اثر به یکی از بازی های چندنفره محبوب حال حاضر تبدیل شده است. در جریان مراسم ایکس باکس و بتسدا در E3، از آپدیت و محتوای تازه و بزرگ این بازی رونمایی شد که به مجموعه فیلم های محبوب دزدان دریایی کارائیب دیزنی مربوط است.

دزدان دریایی کارائیب به Sea of Thieves می آیند

این توسعه دهنده داستانی تازه با نام Sea of Thieves: A Pirates Life معرفی شده است و در توصیف آن ذکر شده که جاه طلبانه ترین کمپین داستانی این بازی تا به این لحظه خواهد بود. شما در این توسعه دهنده اول باید در مأموریتی به نجات و آزادسازی قهرمان دوست داشتنی سری یعنی جک اسپارو (Jack Sparrow) بپردازید و پس از آن همراه با او به یک ماجراجویی جسورانه بروید. به هر حال، جمع شدن این دزدان دریایی به دور هم می تواند ترکیب بسیار جالبی را رقم زند.

این کمپین داستانی تازه شامل قصه است که تقریباً مشابه وسعت داستان بازی اصلی است. آن گونه که اعلام شده است، استودیوی Rare با والت دیزنی همکاری کرده است تا داستان تازه و قابل توجهی را ارائه دهد که هم برای طرفداران بازی و هم دوستداران فیلم های دزدان دریایی کارائیب مجذوب کننده باشد.

البته، این آپدیت بزرگ فقط درباره محتوای داستانی تازه نخواهد بود. این توسعه دهنده داستانی در قالب آپدیت فصل سوم بازی Sea of Thievesعرضه خواهد شد. این یعنی شاهد گونه های تازهی از دشمنان نظیر سیرن ها، ارواح و خزنده های اقیانوس خواهد بود که در سراسر جهان بزرگ بازی وجود خواهند داشت.

مایک چپمن، کارگردان بازی Sea of Thieves، درباره این توسعه دهنده و همکاری با دیزنی می گوید: در بازی Sea of Thieves، بطن داستان ما معنای واقعی یک دزد دریایی بودن را کاوش می کند و این به ما اجازه داده است تا نه تنها به معنای عمیق فیلم های دزدان دریایی کارائیب و مجذوب کنندهیت های اصلی آن بپردازیم بلکه به بازیکنان اجازه می دهد با جک اسپارو به یک ماجراجویی بزرگ بروند و یاد بگیرند که او زندگی یک دزد دریایی را چگونه می کند. این داستان، جهان Sea of Thieves را به شیوه های غیرمنتظره ای پیش خواهد برد و این خرسند کننده است که این دو جهان در کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت. ما به شیوه ای عمل کرده ایم که تجربه آن لذت بخش خواهد بود.

توسعه دهنده Sea of Thieves: A Pirates Life در تاریخ 25 خرداد 1400 (22 ژوئن) از طریق یک آپدیت رایگان برای تمامی بازیکنان فعلی بازی و برای پلتفرم های ایکس باکس سری ایکس/ اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

می توانید در ادامه تریلر این بسته دانلودی تازه را ببینید.

منبع: VideoGamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1800

به "دزدان دریایی کارائیب به Sea of Thieves می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دزدان دریایی کارائیب به Sea of Thieves می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید