دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی دانشجو می پذیرد

به گزارش مجله گیتی رو، دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی در مقاطع کاردانی و کارشناسی به وسیله سازمان سنجش دانشجو می پذیرد.

دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی دانشجو می پذیرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی در مقاطع کاردانی و کارشناسی و در رشته های کاربردی گروه های صنعت، فرهنگ و هنر، مدیریت و خدمات اجتماعی و کشاورزی به وسیله سازمان سنجش دانشجو می پذیرد.

گفتنی است، آغاز ثبت نام، مقطع کاردانی از 4 شهریور و مقطع کارشناسی 11 شهریور خواهد بود، متقاضیان جهت ثبت نام به سایت سازمان سنجش و یا به مراکزآموزش علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی مراجعه نمایند.

گفتنی است، کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار های اینترنتی، کاردانی و کارشناسی روابط عمومی-امور رسانه، کاردانی و کارشناسی مدیریت گردشگری، کاردانی حرفه ای بازاریابی و کاردانی امور فرهنگی از دوره های جدیدی هستند که از مهر ماه 99 در مرکز علمی کاربردی تبریز برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1267

به "دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی دانشجو می پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی دانشجو می پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید