خبرنگاران نمایش فیلم های جشنواره فجر با ستاره بازی در آبادان و خرمشهر شروع شد

به گزارش مجله گیتی رو، آبادان - خبرنگاران - سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در منطقه آزاد اروند چهارشنبه شب با نمایش فیلم سینمایی ستاره بازی به کارگردانی هاتف علیمردانی در سینما مهر آبادان شروع شد.

خبرنگاران نمایش فیلم های جشنواره فجر با ستاره بازی در آبادان و خرمشهر شروع شد

به گزارش خبرنگاران معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در حاشیه اکران فیلم ستاره بازی گفت:سه سینمای مهر و آزادی در آبادان و نخل خرمشهر برای اکران 16 فیلم جشنواره فیلم فجر در منطقه آزاد اروند در نظر گرفته شده است.

قدرت اله طمیمیان اظهار کرد:منطقه آزاد اروند از فیلم های که عوامل و هنرمندان منطقه آزاد اروند، کشف استعدادهای جدید هنری و معرفی جاذبه های فرهنگی هنری و مالی شهرستان های آبادان و خرمشهر را در اولویت قرار دهند حمایت خواهد نمود.

وی آبادان و خرمشهر را پایتخت مقاومت و ایستادگی مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس دانست و اضافه نمود:از آثار هنری که مقاومت و رشادت های مردم منطقه را به نمایش بگذارند حمایت خواهد شد.

طمیمیان گفت:در جشنواره فیلم فجر آثار فاخری با موضوع آبادان و با حضور بازیگران آبادانی وجود دارد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر نیز در آیین افتتاحیه این جشنواره در سینما نخل خرمشهر بر اهمیت هنر تاکید نمود و گفت: هنر و هنرمند نگاهی دقیق و ظریف به پدیده ها و مسائل دارد . هنرمند به واسطه ظرافت فکری و احساس مسئولیت نسبت به مسائل فرهنگی آنها را به درستی ترسیم، تدوین و عملیاتی می نماید.

محمد حیدری اعلام کرد: آن چیزی که انقلاب اسلامی ایران را جهانی کرد سینمای مستقل و هنر مبتنی بر هویت و تاریخ و تمدن کشور بود.

فرماندار خرمشهر هنرمند را سرباز جبهه فرهنگی و افتخار آفرین اعلام کرد و اضافه نمود: هنرمندان بخشی از جریان اصیل انقلاب اسلامی هستند کسانی که به دنبال جدا کردن هنرمندان از جریان انقلاب اسلامی هستند در چهارچوب انقلاب و نیروهای انقلاب تعریف نمی شوند .

به گزارش خبرنگاران در مدت برپایی جشنواره فیلم فجر در منطقه آزاد اروند فیلم های ستاره بازی به کارگردانی هاتف علیمردانی، بی همه چیزبه کارگردانی محسن قراری، رماتیسم عماد و طوبا به کارگردانی کاوه صباغ زاده، یدو به کارگردانی مهدی جعفری، خط فرضی به کارگردانی فرنوش صمدی، منصور به کارگردانی سیاوش سرمدری، تی تی به کارگردانی آیدا پناهنده، گیج گاه به کارگردانی عدل تبریزی، شیشلیک به کارگردانی محمدحسین مهدویان، زالاوا به کارگردانی ارسلان امیری، روزی روزگاری آبادان به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ، روشن به کارگردانی سیدروح اله حجازی،مصلحت به کارگردانی حسین دارابی، تک تیرانداز به کارگردانی علی غفاری در آبادان و خرمشهر به نمایش در می آیند.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1570

به "خبرنگاران نمایش فیلم های جشنواره فجر با ستاره بازی در آبادان و خرمشهر شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نمایش فیلم های جشنواره فجر با ستاره بازی در آبادان و خرمشهر شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید