تهدید تلفنی ریاض با هدف کاهش سقف فراوری نفت

به گزارش مجله گیتی رو، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، سناتورهای جمهوریخواه کوین کارمر و دان سالیوان که لایحه تهدیدآمیزی مبنی بر خروج سامانه ها و نیروهای نظامی از عربستان سعودی در صورت عدم کاهش سقف فراوری نفت از سوی این کشور را ارائه نموده اند؛ قرار است شنبه آینده گفتگویی تلفنی با مقامات ریاض داشته باشند.

تهدید تلفنی ریاض با هدف کاهش سقف فراوری نفت

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

این تماس تلفنی 2 روز بعد از جلسه اوپک پلاس که انتظار می رود طی آن عربستان و روسیه به کشمکش بر سر سقف فراوری نفت خاتمه دهند، برقرار خواهد شد.

لازم به ذکر است طبق لایحه حزب جمهوریخواه، در صورتی که ریاض با مسکو به توافق نرسد، آمریکا علاوه بر خروج نظامیانش از عربستان، سامانه های پاتریوت و تاد را نیز از این کشور خارج خواهد نمود.

از سوی دیگر، چنانچه توافق حاصل گردد، این تماس تلفنی که بعد از برگزاری جلسه اوپک پلاس برقرار خواهد شد، تأکیدی خواهد بود بر اجرای تصمیمات اتخاذ شده برای کاهش فراوری نفت و راهی برای انجام رایزنی های بیشتر با هدف تأمین منافع آمریکا.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 910

به "تهدید تلفنی ریاض با هدف کاهش سقف فراوری نفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهدید تلفنی ریاض با هدف کاهش سقف فراوری نفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید