تور برزیل: کوشش باشگاه استقلال برای جذب 3 بازیکن خارجی، مدافع راست برزیلی، پیشنهاد استقلال را رد کرد

به گزارش مجله گیتی رو، خبرگزاری خبرنگاران- مدیران استقلال در کوشش هستند هرچه زودتر کارهای انتقال دو بازیکن خارجی این تیم را نهایی نمایند.

تور برزیل: کوشش باشگاه استقلال برای جذب 3 بازیکن خارجی، مدافع راست برزیلی، پیشنهاد استقلال را رد کرد

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، بعد از مهاجم مجارستانی حالا از استقلال خبر می رسد مدافع راست برزیلی هم به این تیم پاسخ منفی داده است. استقلالی ها قصد داشتند برای جذب یک مدافع راست برزیلی اقدام نمایند که این بازیکن به آبی ها پاسخ منفی داده اند. استقلالی ها قصد داشتند در پست دفاع راست یک بازیکن برزیلی به نام فیلیپه جذب نمایند تا او با وریا غفوری برای حضور در ترکیب اصلی رقابت کند اما ظاهرا بعضی واسطه ها او را از حضور در ایران منصرف نموده اند.

این اتفاق در شرایطی است که آبی ها پیش از این با فوتاکس مهاجم مجارستانی هم توافق نموده بودند اما این بازیکن هم از حضور در استقلال انصراف داد و رقم پیشنهادی اش را به شکل قابل توجهی بالا برد. لازم به ذکر است استقلالی ها در حال آنالیز شرایط بازیکنان دیگر هستند تا بتوانند هرچه زودتر 2 یا 3 بازیکن خارجی جذب نمایند.

استقلالی ها تا قبل از شروع لیگ با دو بازیکن خارجی خود به توافق دست پیدا خواهند کرد. لیگ بیست و یکم در شرایطی از روز 27 مهرماه شروع شروع می گردد که استقلال در پست مهاجم و البته هافبک پشت مهاجم با مشکل کمبود بازیکن ربرو است و قرار است این تیم با جذب بازیکن خارجی تقویت بگردد. در این بین مدیران استقلال در کوشش هستند تا قبل از شروع لیگ برتر بازیکنان مورد نظر فرهاد مجیدی را جذب نمایند تا این تیم با چهره ای قدرتمند راهی لیگ بیست و یکم گردد. البته به طور قطع این بازیکنان خارجی در هفته های ابتدایی لیگ حضور نخواهند داشت اما به مرور به ترکیب استقلال اضافه می شوند.

از طرفی ممکن است چند بازیکن جوان استقلال در فرصت به جای مانده تا سرانجام فصل جابجایی از این تیم جدا شوند. چند بازیکن جوان استقلال تمایل دارند با جدایی از این تیم شانس بیشتری برای بازی کردن پیدا نمایند. از شروع فصل جابجایی تا به امروز چند بازیکن جوان از استقلال جدا شده اند و ترجیح داده اند با تیم هایی قرارداد امضا نمایند که بیشتر فرصت بازی کردن پیدا نمایند، هرچند جدایی بیشتر این بازیکنان به صورت قرضی بوده است.

حالا از استقلال خبر می رسد چند بازیکن جوان دیگر استقلال که احتمال می دهند در طول فصل فرصت بازی کردن پیدا ننمایند هم در پی این هستند در فرصت به جای مانده تا شروع لیگ برتر از استقلال جدا و راهی تیم های دیگر شوند. در این بین شنیده ها حاکی از آن است فردین رابط و سینا خادم پور از جمله بازیکنانی هستند که اگر پیشنهاد خوب دریافت نمایند، برای جدایی از این تیم اقدام خواهند کرد.

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در گفتگویی درباره مدیریت نو باشگاه و مسائل مختلف تیم توضیحاتی را ارائه داد که در ادامه آن را می خوانید:

کاری که باشگاه استقلال در سال های گذشته نتوانست انجام دهد را آقای آجورلو ظرف 10 روز انجام دادند و امروز هم به من خبر دادند که تیم استقلال دارای یک زمین تمرین خیلی خوب شده است که جا دارد از آقای آجورلو تشکر کنم. بعلاوه واقعا ضروری است که از زحمات آقای نصیری یاد کنم که به صورت شبانه روزی پیگیر کارهای تیم هستند. نکته بعدی اینکه می خواهم از بازیکنانم بابت اخلاق و شرافت شان در ماه های گذشته تشکر کنم. آن ها سختی های زیادی را تحمل کردند ولی با تمام وجود در خدمت تیم بودند. ما در طول نیم فصل دوم فصل گذشته از زمین تمرین خوب محروم بودیم و البته دریافتی خاصی هم نداشتیم ولی بازیکنان با تمام وجود برای استقلال جنگیدند و این برای من خیلی قابل ارزش است.

نظرتان راجع به جدایی بعضی از بازیکنان استقلال چیست؟

به اسم سرمربی نمی توانم فراموش کنم که در سه - چهار بازی آخر فرشید اسماعیلی با وجود مصدومیت برای استقلال بازی کرد. استقلال خانه امثال او، محمد نادری و مسعود ریگی است و برای آنها آرزوی برترین ها را دارم.

خیلی از طرفداران دوست دارند بدانند که شرایط جذب بازیکنان نو به کجا رسید.

ما سه بازیکن خارجی جذب می کنیم. به احتمال زیاد دو بازیکن خارجی در این هفته به تیم اضافه می شوند. سعی کردم بازیکنانی را انتخاب کنم که در شرایط مسابقه قرار داشته باشند. این دو بازیکن خارجی که به زودی به جمع ما اضافه می شوند، هر دو در شرایط مسابقه قرار دارند. روزبه چشمی هم در حال مذاکره نهایی با باشگاه است و احتمالا به جمع ما اضافه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1908

به "تور برزیل: کوشش باشگاه استقلال برای جذب 3 بازیکن خارجی، مدافع راست برزیلی، پیشنهاد استقلال را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل: کوشش باشگاه استقلال برای جذب 3 بازیکن خارجی، مدافع راست برزیلی، پیشنهاد استقلال را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید