تقویت همکاری های آموزشی و پژوهشی میراث فرهنگی و دانشگاه آزاد گرمی

به گزارش مجله گیتی رو، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمی از تقویت همکاری های علمی، آموزشی و فعالیت های پژوهشی این اداره با دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی اطلاع داد.

تقویت همکاری های آموزشی و پژوهشی میراث فرهنگی و دانشگاه آزاد گرمی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، علی حسین زاده صبح روز دوشنبه 6 مردادماه در نشست با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرمی اظهار کرد: در راستای افزایش و تقویت همکاری های علمی، آموزشی و فعالیت های پژوهشی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی برنامه ریزی لازم را انجام می دهیم.

او با اشاره به ضرورت تقویت بنیه علمی و نیز بهره گیری از دانش علمی و پژوهشی در حوزه های مختلف عنوان نمود: این اداره برای تأمین نیازهای علمی خود نیازمند همکاری با دانشگاه های معتبر است.

حسین منفرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی نیز در این ملاقات گفت: آماده هرگونه همکاری با اداره میراث فرهنگی گرمی در حوزه های آموزشی و پژوهشی هستیم.

او اضافه نمود: تقویت همکاری های علمی و پژوهشی نتایج بسیار خوبی را به دنبال دارد و امیدواریم این همکاری ها بتواند به تقویت بنیه علمی و پژوهشی اداره تخصصی مانند میراث فرهنگی گرمی یاری کند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 1230

به "تقویت همکاری های آموزشی و پژوهشی میراث فرهنگی و دانشگاه آزاد گرمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت همکاری های آموزشی و پژوهشی میراث فرهنگی و دانشگاه آزاد گرمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید