آشنایی با تفریحات خانوادگی در کانادا

به گزارش مجله گیتی رو، کانادا کشوری زیبا و پهناور است که برای خانواده ها چیزهای زیادی برای ارائه دارد. از مناظر طبیعی خیره کننده گرفته تا شهرهای پر جنب و جوش و شهرهای کوچک آرام، کانادا برای همه سلیقه ها چیزی دارد. در این مقاله، به تعدادی از بهترین تفریحات خانوادگی در کانادا اشاره خواهیم کرد.

آشنایی با تفریحات خانوادگی در کانادا

برای دریافت مشاوره و خدمات تخصصی گردشگری با bestcanadatours.com مجری مستقیم تورهای مسافرتی و گردشگری همراه باشید.

بازدید از پارک های ملی

کانادا دارای بیش از 40 پارک ملی است که هر کدام زیبایی منحصر به فرد خود را دارند. برخی از محبوب ترین پارک های ملی برای خانواده ها عبارتند از:

  • پارک ملی بنف: این پارک در استان آلبرتا واقع شده است و به خاطر قله های کوهستانی، دریاچه های یخچالی و یخچال های طبیعی خود مشهور است. خانواده ها می توانند در این پارک به فعالیت های مختلفی مانند پیاده روی، کمپینگ، قایقرانی و اسکی بپردازند.
  • پارک ملی جاسپر: این پارک نیز در استان آلبرتا واقع شده است و به خاطر جنگل های انبوه، دریاچه های شفاف و حیات وحش متنوع خود مشهور است. خانواده ها می توانند در این پارک به فعالیت های مختلفی مانند پیاده روی، کمپینگ، ماهیگیری و تماشای حیات وحش بپردازند.
  • پارک ملی بنکهوف: این پارک در استان بریتیش کلمبیا واقع شده است و به خاطر سواحل اقیانوسی، جنگل های بارانی و کوه های پوشیده از برف خود مشهور است. خانواده ها می توانند در این پارک به فعالیت های مختلفی مانند پیاده روی، کمپینگ، ماهیگیری و تماشای حیات وحش بپردازند.
  • پارک ملی کیپ برتون هایلندز: این پارک در استان نوا اسکوشیا واقع شده است و به خاطر سواحل زیبا، کوه های ناهموار و جنگل های انبوه خود مشهور است. خانواده ها می توانند در این پارک به فعالیت های مختلفی مانند پیاده روی، کمپینگ، شنا و قایقرانی بپردازند.

بازدید از موزه ها و مراکز علمی

کانادا دارای بسیاری از موزه ها و مراکز علمی عالی است که برای خانواده ها مناسب است. برخی از محبوب ترین موزه ها و مراکز علمی برای خانواده ها عبارتند از:

  • موزه تاریخ کانادا در اوتاوا: این موزه تاریخ و فرهنگ کانادا را از دوران ماقبل تاریخ تا به امروز به نمایش می گذارد. دارای نمایشگاه های تعاملی زیادی است که برای کودکان مناسب است.
  • موزه علوم و فناوری کانادا در اتاوا: این موزه دارای نمایشگاه هایی در مورد علم، فناوری، نوآوری و فرهنگ است. دارای نمایشگاه های تعاملی زیادی است که برای کودکان مناسب است.
  • مرکز علمی انتاریو در تورنتو: این مرکز علمی دارای نمایشگاه هایی در مورد علم، فناوری، طبیعت و فرهنگ است. دارای نمایشگاه های تعاملی زیادی است که برای کودکان مناسب است.
  • آکواریوم ونکوور در ونکوور: این آکواریوم محل زندگی بیش از 70 هزار حیوان دریایی است. دارای نمایشگاه های مختلفی در مورد حیات دریایی و اکوسیستم های دریایی است.

بازدید از شهربازی ها و پارک های آبی

کانادا دارای شهربازی ها و پارک های آبی زیادی است که برای خانواده ها مناسب است. برخی از محبوب ترین شهربازی ها و پارک های آبی برای خانواده ها عبارتند از:

  • کاناداز وندرلند در تورنتو: این شهربازی دارای بیش از 200 جاذبه از جمله ترن هوایی، رولر کوستر، آبسواری و نمایشگاه های زنده است.
  • لگولند دیسکاوری سنتر در تورنتو: این پارک تفریحی دارای جاذبه های مختلفی از جمله ترن هوایی، نمایشگاه های تعاملی و کارگاه های ساخت لگو است.
  • پارک آبی واتر بمب پارک در کلگری: این پارک آبی دارای بیش از 25 جاذبه از جمله سرسره های آبی، استخرها و بازی های آبی است.
  • پارک آبی وست ادمونتون مال در ادمونتون: این پارک آبی بزرگترین پارک آبی سرپوشیده در آمریکای شمالی است و دارای بیش از 20 جاذبه آبی از جمله سرسره های آبی، استخرها و بازی های آبی است.

در اینجا لیستی از برخی از محبوب ترین تفریحات خانوادگی در کانادا را برای شما آورده ایم:

  • بازدید از باغ وحش ها و آکواریوم ها: کانادا دارای تعدادی باغ وحش و آکواریوم درجه یک است که می توانید در آنها با حیات وحش متنوع کشور از نزدیک آشنا شوید. برخی از محبوب ترین باغ وحش های کانادا عبارتند از: باغ وحش تورنتو، باغ وحش کالگری، باغ وحش مونترال و باغ وحش ونکوور. برخی از محبوب ترین آکواریوم های کانادا نیز عبارتند از: آکواریوم ریپلی در تورنتو، آکواریوم ونکوور و آکواریوم مونترال.
  • سفر به پارک های ملی: کانادا دارای 48 پارک ملی است که هر کدام از آنها زیبایی منحصر به فرد خود را دارند. برخی از محبوب ترین پارک های ملی کانادا عبارتند از: پارک ملی بنف، پارک ملی جاسپر، پارک ملی یوهو و پارک ملی بانف. این پارک ها مکان های مناسبی برای پیاده روی، کمپینگ، ماهیگیری و سایر فعالیت های در فضای باز هستند.
  • بازدید از موزه ها و مراکز علمی: کانادا دارای تعدادی موزه و مرکز علمی درجه یک است که می توانید در آنها با تاریخ، فرهنگ و علم کشور بیشتر آشنا شوید. برخی از محبوب ترین موزه های کانادا عبارتند از: موزه سلطنتی انتاریو، موزه کانادا، موزه کانادایی تاریخ و موزه علم و فناوری انتاریو. برخی از محبوب ترین مراکز علمی کانادا نیز عبارتند از: مرکز علوم انتاریو، مرکز علوم و فناوری مانیتوبا و مرکز علوم و فناوری آلبرتا.
  • رفتن به جشنواره ها و رویدادها: کانادا در طول سال میزبان جشنواره ها و رویدادهای مختلفی است که برای همه سنین مناسب است. برخی از محبوب ترین جشنواره های کانادا عبارتند از: جشنواره فیلم تورنتو، جشنواره موسیقی جاز مونترال، جشنواره زمستانی کبک و جشنواره گل های کانادا.
  • فعالیت های زمستانی: کانادا کشوری زمستانی است و به همین دلیل فعالیت های زمستانی زیادی برای شما و خانواده تان وجود دارد. برخی از محبوب ترین فعالیت های زمستانی کانادا عبارتند از: اسکی، اسنوبورد، سورتمه سواری، برف بازی و اسکیت روی یخ.

در اینجا لیستی از برخی از محبوب ترین تفریحات خانوادگی در کانادا، بر اساس شهر، آورده شده است:

  • تورنتو: باغ وحش تورنتو، موزه سلطنتی انتاریو، مرکز علوم انتاریو، برج CN، جزیره تورنتو، پارک های ملی اطراف تورنتو مانند پارک ملی آلیگونکوی و پارک ملی کیلارنی.
  • مونترال: باغ وحش مونترال، موزه تمدن کانادا، موزه هنرهای زیبای مونترال، کوه رویال، پارک قدیمی مونترال، پارک های ملی اطراف مونترال مانند پارک ملی مون-سنت-برونو و پارک ملی اونتورین.
  • ونکوور: باغ وحش ونکوور، آکواریوم ونکوور، موزه ونکوور، پل معلق کاپیلانو، کوه گراوس، پارک های ملی اطراف ونکوور مانند پارک ملی گاریبالدی و پارک ملی جزیره ونکوور.
  • کلگری: باغ وحش کالگری، موزه علوم و فناوری آلبرتا، برج کلگری، پارک اسپروود، پارک ماهیگیری بولن، پارک های ملی اطراف کلگری مانند پارک ملی بنف و پارک ملی جاسپر.
انتشار: 10 مهر 1402 بروزرسانی: 6 آبان 1402 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 811

به "آشنایی با تفریحات خانوادگی در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با تفریحات خانوادگی در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید