معرفی وب سایت های کار در سفر برای رایگان سفر کردن

به گزارش مجله گیتی رو، سفر رایگان؟ بدون تردید پیشنهاد وسوسه انگیزی است؛ چراکه یکی از چالش های اصلی برای هر فرد عاشق سفر، تامین بودجه آن است. بسیاری از افراد با این تصور همراه هستند که برای سفر تنها باید عایدی بالایی داشته باشند یا چندین سال پول های خود را پس انداز نمایند تا در نهایت بتوانند یک سفر خارجی بروند، اما با استفاده از وب سایت های کار در سفر، دیگر سفر به دور جهان دور از دسترس و خیالی نیست.

معرفی وب سایت های کار در سفر برای رایگان سفر کردن

در این مطلب از خبرنگاران قصد داریم به معرفی وب سایت هایی بپردازیم که با فعالیت در آن ها می توانید سفر رایگان را تجربه کنید، پس برای آشنایی با این سایت ها تا خاتمه همراه ما باشید.

فزونین وب سایت های کار در سفر

حتما می دانید که سفرهای خارجی، قیمت زیادی دارند و هر کسی از پس هزینه های آن برنمی آید، اما با استفاده از سایت هایی که در این بخش از مطلب به معرفی آن می پردازیم، هر کسی می تواند سفر رایگان را تجربه کند.

یکی از بیشترین هزینه های مربوط به سفر به هزینه اقامتگاه اختصاص پیدا می نماید، حال در صورتی که بتوانید برای خدمات نگهداری و حفاظت از خانه و حیوانات خانگی ثبت نام کنید، دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای اقامتگاه ندارید، به خصوص اگر به تنهایی سفر می کنید، در این شرایط افراد زیادی در پی این هستند که مسئولیت حفاظت از خانه و حیوانات خانگی خود را به شما بسپارند.

برای این که بتوانید فرصت های این چنینی پیدا کنید، باید در سایت هایی که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم، یک حساب کاربری ایجاد کنید و بعد از طی مراحل لازم و مورد تایید واقع شدن، فرصت های کاری را پیدا کنید. به شما پیشنهاد می کنیم حتما در پروفایلتان، شرح کوتاهی در مورد خود بنویسید و گذاشتن عکس را نیز از قلم نیاندازید.

سایت TrustedHousesitters

سایت TrustedHousesitters فزونین گزینه برای افرادی است که عاشق نگهداری از حیوانات خانگی هستند. تنها با ساخت یک پروفایل و طی کردن چندین مرحله امنیتی، می توانید فرصت شغلی مدنظر خود را پیدا کنید.

این سایت برای بسیاری از کشورها از قبیل انگلستان، استرالیا، آمریکای جنوبی، ایتالیا، کشورهای آسیایی و غیره فعال است که فرصت های شغلی برای مراقبت از حیوانات خانگی از قبیل گربه، سگ، پرنده، لاک پشت، مرغ و اسب را در خانه، آپارتمان و مزرعه در دسترس علاقه مندان قرار می دهد.

دقت داشته باشید اگر با همسر خود سفر می کنید، بهتر است عکس پروفایل تان به صورت مشترک باشد تا اعتمادسازی بیشتری صورت بگیرد. بد نیست بدانید که باید برای استفاده از امکانات سایت هزینه پرداخت کنید، اما طبیعتا هزینه آن به میزان اقامت یک شب شما در هتل های چند ستاره نیست.

وب سایت های کار در سفر - سایت House Sitters America

اگر مقصد سفرتان ایالات متحده است، حتما به وب سایت House Sitters America سری بزنید؛ چراکه این نیز یکی دیگر از فزونین وب سایت های کار در سفر است. دقت داشته باشید که این سایت تنها برای افرادی است که مقصد سفرشان آمریکا است و فرصت های کاری از قبیل حفاظت از خانه و مراقبت از حیوانات خانگی را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

برای ثبت نام در سایت House Sitters America باید هزینه پرداخت کنید، اما برخلاف سایت TrustedHousesitters بعضی از افراد در ازای حفاظت و مراقبت از خانه و حیوانات خانگی هزینه نیز پرداخت می نمایند که این خود می تواند یک راه کسب عایدی در حین سفر باشد.

سایت MindMyHouse

اگر تازه کار هستید و در پی یکی از وب سایت های کار در سفر می گشت، سایت MindMyHouse گزینه خوبی برای آغاز است. این سایت در سال 2005 تاسیس شد و خدمات مراقبت از خانه را در کشورهای کانادا، ایالات متحده، نیوزلند، استرالیا، بریتانیا، آفریقای جنوبی و دیگر کشورها ارائه می دهد.

این سایت یک فزونی دیگر در مقایسه با سایت های معرفی شده تا الان دارد و آن هم هزینه عضویت پایین است، در نتیجه شما می توانید با پرداخت تنها 29 دلار در سال، برای فرصت های کاری موجود در سایت درخواست ارسال کنید و تجربه سفر کم هزینه را برای خود رقم بزنید.

وب سایت های کار در سفر - اقامت رایگان در سفر با Workaway

یکی دیگر از فزونین وب سایت های کار در سفر و تجربه اقامت رایگان، سایت Workaway است. با استفاده از سایت Workaway کار داوطلبانه انجام دهید و در ازای آن هزینه ای برای اقامت و خوردوخوراک خود پرداخت نکنید.

تصور این که بتوانید با استفاده از مهارت و تخصص خود، خدماتی را برای کارفرما انجام دهید و از آن طرف دیگر نیازی نباشد برای محل اقامت هزینه پرداخت کنید، بسیار لذت بخش است.

با استفاده از سایت Workaway می توانید افراد مختلف را که در سرتاسر جهان به یاری و تخصص شما نیازمند هستند را پیدا کنید و در ازای این کار دیگر هزینه ای را برای مکان و غذا پرداخت نکنید. شاید فکر کنید که حتما باید مهارت خاصی داشته باشید، در حالی که اینطور نیست، تنها کافی است سایت را باز کنید تا با لیست متنوعی از فعالیت ها روبرو شوید، این کارها می تواند رنگ آمیزی دیوار یک خانه باشد تا هرس کردن چمن ها و تدریس زبان.

دقت داشته باشید که برای کارهای داوطلبانه باید روزانه، البته به جز آخر هفته ها، بین 3 الی 5 ساعت کار کنید. برای ثبت نام در سایت به عنوان فرد جویای کار، باید مبلغ 44 یورو برای یک سال را پرداخت کنید.

سایت Volunteer Forever

اگر در پی یک سایت دیگر برای انجام کارهای داوطلبانه هستید تا در ازای آن هزینه های سفر خود را کاهش دهید، سایت Volunteer Forever گزینه بسیار خوبی است. با مراجعه به این سایت می توانید به لیست کاملی از کارهای داوطلبانه، کارآموزی و تدریس در خارج از کشور دسترسی داشته باشید. بعلاوه در این سایت می توانید اطلاعات مفیدی در مورد انجام کارهای داوطلبانه و تجربیات افراد مختلف را شاهد باشید.

سایت International Volunteer HQ

با سایت International Volunteer HQ یا IVHQ در کار داوطلبانه سهیم شوید و یک سفر عالی را تجربه گر باشید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل نیز به وسیله سازمان مرکز بین المللی کار داوطلبانه انجام می گردد، بنابراین واقعا دیگر دغدغه ای از بابت هزینه های سفر نخواهید داشت و می توانید از تجربه سفر با انجام کارهای داوطلبانه نهایت لذت را ببرید.

با استفاده از این سایت می توانید در انجام کارهای داوطلبانه مختلفی از قبیل نگهداری از بچه ها، توانمندسازی زنان و موارد این چنینی شرکت کنید.

وب سایت های کار در سفر - سایت Season Workers

از مهارت ها و تجربه های خود عایدی کسب کنید و اقامت رایگان را در کشور مقصد تجربه گر باشید. کار فصلی در خارج از کشور یکی از راه های معمول برای پرداخت هزینه های سفر است، حتی شاید برایتان جالب باشد که بدانید گاهی کارفرما هزینه پرواز و خوردوخوراکتان را نیز حساب می نماید.

در سایت Season Workers می توانید کارهای فصلی مختلفی پیدا کنید، برای مثال کار در شرکت های هواپیمایی، آموزش زبان و شرکت در دوره های مربیگری و غیره جزو کارهای موجود در این سایت است.

سایت Go Abroad

وب سایت Go Abroad از سال 1997 این فرصت را برای دانشجویان فراهم نموده است تا بتوانند با استفاده از این سایت فرصت های مختلفی برای تحصیل، تدریس مهارت های خود، کارآموزی و دیگر کارهای داوطلبانه پیدا نمایند و در کنار آن به سرتاسر جهان سفر نمایند.

سایت Anywork Anywhere

در سایت Anywork Anywhere به لیست بلندبالایی از مشاغل در سراسر جهان دسترسی خواهید داشت که با هر سلیقه و مهارتی مطابقت دارد. در این سایت ها می توانید کارهایی از قبیل خدمات مشتریان گرفته تا کار در مزرعه را پیدا کنید. از طرفی به وسیله این سایت، می توانید با دیگر افرادی که در سفر هستند، معاشرت داشته باشید و از تجربیات آن ها نهایت استفاده را ببرید.

در آخر

همان طور که دیدید با استفاده از وب سایت های کار در سفر می توانید سفر رایگان را تجربه کنید. شما می توانید با آنالیز دقیق تر هر یک از وب سایت های معرفی شده به اطلاعات کامل تری دست پیدا کنید و سپس متناسب با شرایط خودتان یک مورد را برای ثبت نام انتخاب کنید. امیدوار هستیم که با اطلاعات این مطلب بتوانید یک سفر خارجی رایگان یا حداقل با کمترین هزینه را تجربه کنید و نهایت لذت را ببرید.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1403 بروزرسانی: 11 شهریور 1403 گردآورنده: gitiro.ir شناسه مطلب: 2407

به "معرفی وب سایت های کار در سفر برای رایگان سفر کردن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی وب سایت های کار در سفر برای رایگان سفر کردن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید